Kontkersen??????

Hmmmmm, ik zeg ook wel eens als ik héél erg nodig moet poepen dat ie al kopjes geeft in mijn onderbroek...    

Om een beetje in dezelfde gore trant te blijven dan, hahaha

en bij iemand die in zijn neus zit te peuteren waar ik bij ben vraag ik inderdaad of ze even willen waarschuwen als ze ém leeg hebben want kijk ik ze weer aan als ik tegen ze praat! Zo vreselijk goor vind ik dat! En dan heel schijnheilig en verbaad staan te kijken waar ze dat stuk snot moeten laten als ze hem eindelijk te pakken hebben..

Hi hi kopjes geven, ik moet zachtjes lachen, want man en kindje slapen op de bank.
Hihi.
Vind het wel een grappige topic, kan er erg mee lachen, en ik maar denken dat jullie nette moeders zijn.
X

Ik ben geen racist hoor, maar als ik moet poepen, zeg ik ook wel eens, Clarence Seedorf of Kluivert even op de trein zetten.

Als mijn man een scheet moet laten zegt hij: He, een bericht uit darmstad!!!

Geweldig al die vieze praat!!!

Ik noem iemand die er erg apart uit ziet, of extreem anders is dan anders wel eens een "collectors item"..   Hihi..

Een homofiel ook wel eens een "kapitein van vlaggeschip de bruine ster"

Maar even voor de duidelijkheid; ik kan exentrieke mensen erg  waarderen en heb niks tegen homo's hoor!!!

Oh, wat zijn we weer heerlijk op dreef meiden.
Ik moest opeens denken aan mijn vriend zijn oma. Zij heeft niet meer de volledige controle over haar sluitspier en heeft van die dagen dat ze bij elke beweging een wind laat. Ze zegt dan heel ongegeneerd: Ja, die moet er uit want die heeft geen huur betaald!
Ha ha ha, oma van 85!

Terug
Bovenaan