Koop GEEN Roosjes babysloffen!!!! (waarschuwing)

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik wil iedereen waarschuwen voor Roosjes.eu.
Ik heb daar 11-9-2007 lederen slofjes besteld,en nog altijd niet binnen.
Nu kan zoiets gebeuren,maar hun afhandeling is uiterst beroerd en onbeschoft.
Ik heb met een aantal mensen tegelijk de Roosjes besteld,en op een enkeling na,alleen maar klachten,o.a. Te laat leveren(meer dan 1 maand),lelijk afgewerkt,geen reacties op mail.
Op internet kom ik nu ook meer van dit soort klachten tegen,over het algemeen veel te late levering,geen levering en onbeschoft gedrag(via mail)
Iedereen die ook klachten heeft kan mij mailen op
antiroosjes(apestaartje)live(punt)nl
Voor vragen kun je ook mailen.

Hieronder een opsomming die ik in mijn laatste mail naar hun heb verzonden:
Hallo,

Moet ik een opsomming maken.
-Ik bestel bij jullie roosjes.
-Ik mail om te vragen waar ze blijven,en ik blijk 20 werkdagen te moeten wachten(wat toen nergens stond vermeld)
-Ik mail dat ik ze nog steeds niet heb mogen ontvangen na 20 werkdagen(zelfs langer)
-Ik krijg als antwoord dat ze 14-10-07 verzonden zijn(is op zondag,ook best apart,maar goed)
-Ik stuur weer een mail,de verantwoording wordt bij mij gelegd.
-Ik stuur weer een mail,dat ik het naar vind,en een vreemde manier van verzenden,en krijg een mail terug vol onbegrip
-Ik mail weer terug,en krijg als antwoord dat jullie toch wel begrip tonen,maar ik moet even 1 week afwachten.
-Ik wacht een week en mail jullie weer,krijg een mail terug dat een brief bij TNT is aangevraagd en ik weer moet afwachten,en hun bellen.
-Ik bel TNT en die vertellen dat ze van mijn kant helemaal geen melding hoeven te maken,en dat zo'n zoekopdracht heel lang kan duren.
-Ik mail weer terug en krijg een heeeeel vreemd onbeschoft mailtje over een dood iemand,en paspoorten,en over huiswerk(ach ja ,kan er ook niks aan doen dat ik een verkeerde naam heb doorgekregen he),en dat je naar de Ikea gaat en ik maar 3 weken moet wachten.
-1 uur later een mailtje dat jullie het toch gaan verzenden ,maar ik moet eerst 6,20 overmaken.
-Intussen hebben ook veel mensen op ons forum klachten.
-en nu weer een mail met vertrouwen???? en dat ik weer ineens moet wachten tot wanneer jullie naar de Ikea gaan.

-Feit: Ik bestel Roosjes en betaal ze en u hoort er gewoon voor te zorgen ,dat ik ze ontvang op een normale manier.

Hoi ,

Ik wil alleen even zeggen dat ik de slofjes geweldig vind...
Ik heb 4 paar in huis (dus 4 x besteld)
Elke keer perfect op tijd geleverd..Precies zoals ik ze uitgekozen had ...en echt ze zijn super!
Vind ze veel mooier en beter afgewerkt dan zootjes..
Wilde dit alleen even kwijt , dit is mijn ervaring!

Groetjes lonneke

Gelukkig maar,zal wat wezen als het altijd zo gaat
Wij hebben dus met een paar mensen tegelijk besteld,maar als van de 15 bestelling 10 fout gaan,en als er wat fout gaat ze op een heel onbeschofte manier reageren,ja dat vind ik niet kunnen.
De slofjes zien er inderdaad leuk uit,daarom had ik ze ook besteld,maar als ik ze dan nog eens zou binnenkrijgen.

groetjes

heb toch wel wat moeite met je anonimiteit anti-roosjes. Ik denk dat ik binnenkort ook ns mooie roosjes ga bestellen.

Esther

Het is ook alleen maar bedoeld als waarschuwing, het bericht.
Ik heb het hele verhaal gevolgd en het is echt schandalig hoe dit afgehandeld is door de mensen van Roosjes.
Fijn dat het ook goed kan gaan, zo hoort het ook.
Maar het is dus ook mis gegaan, waardoor verschillende personen nog steeds, na zeer lange tijd, op hun (wel betaalde) roosjes zitten te wachten.
Maar het blijft ieders eigen keuze om ze wel of niet te bestellen.
Sil (najaar 2006 moeder)

komt het bericht van jou sil?

kijk een waarschuwing, dat is harstikke mooi, maar speciaal een account aanmaken en een e-mailadres etc etc... dat roept bij mij meer vraagtekens op bij "anti-roosjes" dan bij roosjes.

Wij waarschuwen elkaar hier allemaal met enige regelmaat, voor gevaarlijk speelgoed, giftige planten etc etc, geweldig!!! Daar doen we allemaal ons voordeel mee. Maar dit alles gebeurt wel onder onze eigen naam/nick, we hebben niets te verbergen.

Esther

Laat dit maar gewoon voor wat het is, maak er nu geen hijsa(??) van.
Deze dame is niet tevreden over de service van roosjes en een ander weer wel.
Ja zo gaat dat nu eenmaal. Erg verveld allemaal, maar o er nu ellelang over in discussie te gaan vind ik zonde. En een ieder moet weten of zij/hij wel of niet anoniem reageerd en post als het maar geen stalken oid wordt

Dit waren de wijze woorden van Pauline

Terug
Bovenaan