Koop GEEN Roosjes babysloffen!!!! (waarschuwing)

Ook ik ken degene die dit bericht heeft geschreven. Het is niet voor niets onder een anonieme naam. De roosjesmakers zijn echt raar bezig, vandaar. En om toch anderen te waarschuwen heeft ze het maar zo gedaan.
Het is echt waar gebeurd en heel naar, vervelend, maar ook erg onbeschoft hoe het gaat. Je kan het risico nemen om   ze toch te bestellen, ieder zijn keus natuurlijk en het gaat ook wel goed. Maar als het mis gaat, dan gaat het ook goed mis en is een nette oplossing ver te zoeken.... met het risico dat je je geld helemaal kwijt bent.

Dames,

Een beetje flauw  vind ik  het wel als ik heel eerlijk ben om een bedrijf zo van negatieve publiciteit te voorzien, zonder dat ze een weerwoord kunnen geven (ben erg van de hoor en wederhoor)........ En als dat dan ook nog anoniem gebeurt is dat helemaal flauw naar mijn mening.

Maar door er aandacht aan te besteden (wat ik nu dus zelf ook doe), voed je het alleen maar meer. Dus we gaan wat mij betreft gewoon weer verder met waar we goed in zijn op het zomerforum 2006: samen genieten, meeleven en elkaar ter zijde staan bij het moederschap

Groetjes
Susan

Hallo,

Natuurlijk moet iedereen zelf weten wat hij doet,je hoeft niet persee wat met deze informatie te doen.
Ik heb ook getwijfeld of ik deze waarschuwingen zou plaatsen omdat mijn zaak nog loopt,maar toen er steeds meer klachten kwamen,vond ik het toch wel zo netjes om mensen te waarschuwen,hadden ze mij maar gewaarschuwd van tevoren.
Ik ben al 1,5 jaar lid van dit forum maar heb ervoor gekozen dit anoniem te plaatsen omdat mijn zaak nog niet is afgerond (er zijn op dit forum zowiezo veel mensen met een anonieme naam ,dus is niet echt heel vreemd toch?)
Als de zaak hopelijk is afgerond wil ik best mijn echte naam vermelden hoor ,maar nu nog even niet.
Tja en sneu voor het bedrijf.......moet je zelfs eens van die lullige mails krijgen waar alle schuld op jezelf word geschoven.
Ik wou dus mijn medeforumgenoten waarschuwen(gebeurd wel vaker)
Doe met de info wat je wilt doen,maar zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent.

p.s.Haha op dit forum zijn er altijd wel weer mensen die overal een discussie van willen maken

quote: SusanT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2007 21:32:20'));

Dames,

Een beetje flauw  vind ik  het wel als ik heel eerlijk ben om een bedrijf zo van negatieve publiciteit te voorzien, zonder dat ze een weerwoord kunnen geven (ben erg van de hoor en wederhoor)........ En als dat dan ook nog anoniem gebeurt is dat helemaal flauw naar mijn mening.

Maar door er aandacht aan te besteden (wat ik nu dus zelf ook doe), voed je het alleen maar meer. Dus we gaan wat mij betreft gewoon weer verder met waar we goed in zijn op het zomerforum 2006: samen genieten, meeleven en elkaar ter zijde staan bij het moederschap

Groetjes
Susan

Hmmm antiroosjes heeft aangeboden om je alle mails te laten lezen, dan kan je zelf beoordelen hoe je dan over de service denkt!

Tjeemig de peemig wat een achterdocht zeg! Zet hier iemand goed bedoeld d'r ervaring neer met een onbetrouwbaar internet bedrijf, keert hier een aantal mensen zich tegen haar vanwege de z.g anonimiteit. Vertel mij eens... hoeveel mensen staan hier met naam en toenaam geregistreerd???
Kom op zeg! Ik kan jullie vertellen dat de anonieme schrijfster op dit moment een goede reden heeft om anoniem te blijven. Een btje vertrouwen in de mensheid zou sommigen hier niet misstaan. Dat jullie zelf belazerd willen worden door zo'n bedrijf... Nou ja, de waarschuwing was goed bedoelt en betrouwbaar. Zeg niet "ich habe es nicht gewüsst"...
Ik persoonlijk ben wel blij met zo'n waarschuwing. Hou die euro's liever zelf in de zak!

Hoi!

En ook ik ken de dame van dit bericht, en nee... ik ben het niet, sil is het niet... niemand die onder de "vaste" nick hier nu plaatst.
Het is gewoon écht k*t hoe ze behandelt is, en idd tot op de dag van vandaag nog steeds géén roosjes ontvangen!

Daarom doet ze het nu zo.. als heel die ellende achter de rug is ze écht niet te beroerd om onder haar "echte naam" te verschijnen.

Als iemand er vraagtekens bij zet; so be it, heb je vragen; kan je haar ook mailen... lijkt me duidelijk tóch?? En degene die willen bestellen.. DOEN!
Het is alleen bedoelt als waarschuwing, en een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Ook ik ken een atal personen die super blij zijn met hun roosjes, maar ik het dus de échte mails gezien... en bij mij komen ze er dus mooi niet in.

Groetjes Debby (najaar 2006)

Hoi allemaal,
Ook ik heb de mails gelezen van de makers van de roosjes en die zijn niet mis ik vindt het ronduit onbeschoft hoe deze mamma behandeld is.
Vandaar ook dat ze jullie wil waarschuwen als je ze toch wil bestellen is je goed recht maar nu te gaan zeuren over anonimiteit daar gaat dit hele verhaal niet over.
Kern van het verhaal: er zijn zeker ook tevreden mensen over de roosjes maar ook mensen met klachten of je er iets mee doet moet iedereen voor zichzelf maar uitmaken.
het is alleen een waarschuwing!

groetjes,
marike voorjaar 2007

Terug
Bovenaan