Koopdrang heeft iemand dit?

A

Anoniem

Guest
Toen ik nog niet bezig was met het zwanger worden kon ik me niet voorstellen dat iemand alvast iets voor een eventuele baby kon kopen. Maar nu ( grrrrr ) wil ik aldoor even kijken en moet ik snel doorlopen om niet gauw een speentje of zoiets te kopen. Baal soms van mezelf ik weet niet eens of het lukt om zwanger te worden. Kent iemand dit en heeft iemand al iets gekocht voor je toekomstige wondertje.

Liefs Linda,

Hoi Linda,

Nou ik zit het net toevallig te typen op een ander berichtje.

Maar ik heb het ook heel erg.
Ik ben naar Amerika geweest omdat ik daar een zus heb wonen en de babyspullen zijn daar zo geweldig dat kun je echt niet vergelijken met nederland. Mijn zus heeft toen ook bed spullen van winni the pooh voor mij gekocht echt het is zo leuk.
En gisteren greeg ik het krantje van kruitvat binnen met allemaal leuke winni dingen dus ik mij moeder gelijk bellen en ze wist het gelijk ze zei nou dan koop je het toch maar ik wacht toch maar even want ja je weet tenslotte niet of je wel zwnager kan worden.

Maar ook ik kan al eigenlijk niet meer wachten weet zelfs al hoe het kamertje moet zijn (errug)

We wachten nog maar even af.

Gr,
Lin

Ja verschrikkelijk he ik liep laats bij de GAMMA   zomaar ineens op de behangafdeling HUH zei mijn vriend wat doen we hier? Ik was al aan het kijken voor behang voor op de baby kamer. Maar ik begrijp dat jij al een bedje hebt?

Liefs Linda

Hoi,

Ik koop nog niet echt dingen maar kijk er al wel naar, en moet me dan bedwingen om het niet mee te nemen.
Ben zelfs al aan het kijken geweest voor een kinderwagen, die van mij is na 2 kinderen op, en denken erover om voor een derde toch een andere aan te schaffen maar  ben er nog niet over uit of hij nieuw of tweedehands zal zijn, omdat er waarschijnlijk geen 4e meer komt.

groetjes MP

nou nee nog geen bedje maar wel een dekentje lakentje mobieltje dat soort dingen en het is echt zo leuk.

gr,
Lin

He LIn

Sorrie ik had je berichtje niet zo goed gelezen. Maar wat heb je dan al leuke spulletjes dus ik begrijp dat jij hier ook moeite mee hebt. Hoeveelste ronde zit jij ik zit nu in ronde 2/3 eerste kindje.

Liefs Linda

Hoi Linda,

Ik ben 25 jaar en  we zitten in de 2e ronde  voor ons eerste kindje. 2/3 juli zou ik ongi moeten worden maar hoop natuurlijk dat dit wegblijft.

Ik dacht altijd dat ik alleen gek was die nu al spulletjes heeft terwijl je nog niet eens zwanger bent maar gelukkig zijn er meer meiden die al dingen willen kopen.
Ik kan ook echt niet wachten tot het zover is elke dag ben ik er mee bezig ik word al bijna gek van mezelf. We blijven hopen en duimen en we zien wel hoe het gaat ik zal al blij zijn als het weekend voorbij is dan weten we waar we aan toe zijn.

Gr,
Lin

He Lin

Wat grappig dat jij ook in ronde 2/3 zit en voor je eerste kindje. Ik namelijk ook zelf ben ik 26 jaar en heb ik ben ik al 12 jaar bij mijn vriendje. Mijn echte jeugdliefde en nog altijd even gek op mekaar. Mijn NOD is dus op 01 juli maar heb het gevoel gewoon ongi te worden dus het we gaan waarschijnlijk naar ronde 3.   Voordat we hadden besloten om te stoppen met de pil droomde ik vaak over baby,  s en dat ik in augustus zwanger zou zijn. Nu blijft dit gevoel van augustus me bij ik hoop dat mijn gevoel gelijk krijgt.
Ik hoop voor dat je ongi uitblijft en dat je snel goed nieuws kunt brengen. Heb jij trouwens ook een bepaalt gevoel over zwanger worden?

Liefs Linda

Terug
Bovenaan