Koopdrang heeft iemand dit?

ja ik moet dat ook wel onderdrukken ja!! heb al uitgebreid babykamers en kindewagen bekeken maar ja das allemaal nog veel te vroeg he!!

kus cora

Hoi Lin,

Of ik een bepaald gevoel heb bij het zwanger worden Nou ik moet zeggen dat ik mezelf wel al helemaal zie lopen in mooie zw kleding en dan een mooie buikband. Het duurt me ook echt allemaal te lang.

In oktober zijn we ook al weer 10 jaar samen waarvan nu 3 jaar getrouwd (god wat gaat de tijd nog snel). Toen we pas waren getrouwd had ik ook eigenlijk al best wel een kindje gewild maar mijn man wou dat toen nog niet ook omdat we toen nog in een flat woonden. Daar had hij natuurlijk ook wel gelijk in maar ik heb er ook best wel een verdriet van gehad dat ik zo lang moest wachten. Hij zei ook altijd als je 25 bent is het een mooie leeftijd om kindjes te (kunnen) krijgen,en nu hebben we een prachtig huisje met een mooi tuintje en hebben toen besloten om er maar lekker voor te gaan gelukkig.

Ik ben wel al 1 1/2 week misselijk en dan vooral in de ochtend mijn borsten doen ook een beetje pijn maar of mijn lichaam me nu voor de gek houd of niet ik heb echt geen idee. Mijn moeder was hier vandaag en ze zei de heletijd doe die test nou maar en ik haar vertellen dat dat nog geen zin heeft omdat ik pas van het weekend ongi moet worden maar ik moest hem toch doen en natuurlijk nog hartstikke negatief  ik had ook niet anders verwacht. En jij jou voel jij je zie jij jezelf al lopen.

Xxjes,
Lin

Hoi meiden,

misschien is het niet helemaal vergelijkbaar omdat ik een miskraam heb gehad (misschien jullie ook, ik hoop van niet) tijdens die zwangerschap ben ik namelijk meteen wat leuk kleertjes gaan kopen. Nadat het mis gegaan was dacht ik: ik koop pas weer als ik zwanger ben, maar nee hoor, zoveel leuke kleertjes en spulletjes.....als ik wat leuks zie, rompertjes etc. dan koop ik het gewoon, ik stop alles in een grote doos en daar ligt het te wachten op het wonder die het gaat dragen. Overigens koop ik alleen simpele dingen, rompertje, shirtje, etc. en in neutrale kleuren....zolang ik mij er goed bij voel blijf ik het lekker doen, ik hoop alleen dat ik het gauw kan gebruiken!

He Lin,

Ik zie mezelf natuurlijk ook lopen met een mooie buikband vol trots. Maar zo ver is het nog niet. Vandaag was ik in de winkel en zat ik speentjes te bekijken had er bijna 1 mee genomen maar die was voor kindjes van 6 maand en ouder. Toen dacht bij mezelf lag nog maar even weg zover is het nog niet. Hopelijk wordt je niet ongi zo,n test zegt natuurlijk nog niets. Hou ons wel op de hoogte hoor wordt er erg blij van als het gelukt is.

Liefs Linda

He Jardan,

Wat rot voor je van die miskraam. Zelf heb ik hier gelukkig geen ervaring mee.

Maar wat grappig dat je al kleertjes en zo hebt gekocht. Ik snap het heel goed dat je de verleiding niet kon weerstaan. Tot nu toe lukt het bij mij aardig maar, dat duurt vast ook niet lang meer. Er zijn zoveel leuke dingetjes te koop. Ik hoop   voor je dat je wondertje snel komt zodat al die mooie kleertjes gebruikt kunnen worden,

Liefs Linda

He Linda,

Nou ik ging vanmorgen naar de wc en ja hoor een halve druppel bloed op mijn wc papiertje ik denken ja hoor hier komen de duivels en de rest van de dag negens geen las van. geen pijn in mijn buik en dat heb ik normaal wel als ik ongi ga worden of ben.  Ik heb echt geen idee wat ik er van moet denken. Ik wordt er wel super zenuwachtig van.
Maar ik kan verder toch helaas niks doen. Ben blij als het weekend voorbij is en ik wat meer zekerheid heb want dit vind ik maar niks

Hoe gaat het met jou al een idee of je ongi gaat worden.

Xxjes,
Lin

He jardan,

Ik doe het maar even zo wat elke keer wil hij mijn bericht niet plaatsen.

Rot zeg van die mk ik heb er zelf ook geen ervaring.
Ik zou ook inderdaad al heel graag dingen kopen maar ik weet van mezelf dat als ik daar aan ga beginnen   mezelf helemaal gek maak dus ik doe het maar niet.
En als jij je daar goed bij voelt moet je het lekker doen.

Ik zal duimen voor ons dat het snel raak is.

Xxjes,
Lin

He Lin,

Pfff ben moe lange dag geweest op mijn werk maar, nog niet ongi. zegt nog niets natuurlijk en ik ga er ook niet van uit omdat we niet veel geklust hebben . Normaal gesproken begint mijn ongi altijd met slijm ( sorrie ) vaak zo,n twee dagen van te voren nu nog niets. Heb wel het gevoel hoor om ongi te worden we zullen morgen zijn dat is hopelijk NIET de dag van de duiveltjes. Voor jou is het dus ook afwachten geblazen hoop voor je dat het wegblijft als ik na het weekend nog niet ben ga ik testen.

Liefs Linda

Terug
Bovenaan