Koopdrift!!

Pfff worden jullie ook zo gek van je eigen koopdrift!!?? Ik wil zo graag dat ze niets te kort komt als ze er straks is dus koop (vooral) allerlei kleertjes en jasjes en pyjamaatjes etc. etc. Het is ook zo leuk!! Maar moet ECHT stoppen nu want ga er failliet aan;) Wat hebben jullie allemaal al in de kast hangen?

Wij hebben rompers, sokken en vooral meisjes kleren en wat unisex kleren. Als he meisjes zijn hebben we zat en anders stuur ik mijn moeder er even op uit om kleren te kopen voor jongens. Pyjamas heb ik nooit gebruikt in de eerste maanden. Je moet ook bedenken dat je waarschijnlijk mog heel veel kleren gaat krijgen!

Valt wel mee. Tsja derde he, heb bijna alle spullen nog. Ook kleine babykleertjes dus die kunnen in het begin gewoon gebruikt worden.
Bovendien is het echt een ander seizoen dus al die kleine schattige jurkjes die nu in de winkel hangen kan ze straks toch niet aan omdat het te koud is.

Ben wel bezig met alle spullen uitzoeken enzo. Babykamer krijgt een beetje vorm dus dat is ook wel heel leuk.

Zou trouwens proberen je een beetje in te houden want het meeste van wat je nu allemaal koop gebruik je waarschijnlijk niet of maar heel kort.

Net zoals die hele uitzet die je straks moet halen.....daar gebruik je ook maar de helft van.
Maar goed.

Hier geen koopdrift. Vooral krijgen,krijgen en nog s krijgen haha. Heb de mazzel dat mn man 2 neven heeft met kleintjes. En nu gaat alles hierheen. Zakken vol..!alles nog zo goed als nieuw dus..heb eigenlijk weinig zelf hoeven kopen.

Ik heb een paar meiden spulletjes gekocht. Maar zeker voor het begin gebruik ik rompers en pakjes ( mits het niet kan voor een meisje) spullen van de eerste ( jongen). Verder zijn ze er zo snel uit en is er fo wat bijgekocht.

Ik heb idd vooral kleertjes gekocht voor iets later.En dan echt rokjes, jurkjes, leggings, assesoires. Dingen die ik niet kan hergebruiken van onze oudste (idd ook een jongen).

Maar moet wel opletten hoor, want het voor twee kids, en dus zowel een jongen als een meid, maakt dat nu niet meer de halve maar de hele winkel tot mijn beschikking staat en soms erg hard roept ;)

Wauw netjes allemaal! Maakt het zo 'echt' vind ik, een kast met kleertjes waarvan je weet dat ze die straks allemaal aan zal hebben. Heb een paar dingen in maat 50 en de rest 56 en wat 62. Dus denk dat ze dat nog wel even aan kan:)

En het klopt helemaal wat je zegt hoor mamma3007. Houd me aan een uitzetlijst omdat dat een beetje houvast geeft, maar daarvan zijn er ook dingen die ik oversla.

Verheug me wel echt heeeeel erg op haar komst!

Haha, hier alleen nog maar twee eerste pakjes gekocht voor mee naar het ziekenhuis in maat 50 en 56 (voor als de baby groot uitvalt :)

Verder wist ik bij de oudste wtee het geslacht ook niet dus heb alles toen sekse-neutraal gekocht dus die kleertje skunnen nu gewoon weer. Mocht het een jonegn zijnd an heb ik echt zat jongenskleertjes en anders is wat roze spul zo gehaald :)

Alle grote spullen zijn verder natuurlijk ook al in huis van de vorige twee, dus die ga ik binnenkort maar eens tevoorschijn halen.

Moet alleen nog een Tripp Trapp kopen en natuurlijk luiers en flink wat Zwitsal :) maar dat komt in mijn verlof wel.

Terug
Bovenaan