Koopdrift!!

Haha ik ken het gevoel. Vind het wel lastig welke maat ik nou precies moet kopen aangezien de maten per merk ook nog eens verschillen. We krijgen waarschijnlijk een grote baby aangezien we zelf ook boven 1,75 zijn. Dus past de baby dan nog in maat 50 of laten we dat zitten en gaan meteen naar 56? En welk merk zou dan het beste passen? want hangt weer vanaf of je baby lang en dun is of kort en stevig of lang en stevig.....Wordt er gek van haha
Volgens verloskundige kan ik gewoon ook maat 50 kopen tja dus ben nog niet uitgeshopt ;)

Zou niet teveen 50 doen 2 setjes of zo. Het is zo zonde. De eerste was ook flink je kan 56 ook mouwtjes omslaan bij wijze van. Maten blijven lastig ook per merk verschillend idd.

Ik had inderdaad bij de oudste ook maar een paar setjes zuiver maatje 50 en dan meer in 50/56 en 56. In het begin groeien ze er zo ongelofelijk snel uit.

Onze oudste is geboren met 50 cm maar als ik nu ff snel terugblader in zijn groeiboekje, was hij met:

1 maand 54,2 cm
2 maand 59 cm
3 maand 62,3 cm
4,5 maand op 65,2 cm
5,5 maand was meneer 68 cm.

Misschien geeft het iemand een beetje een idee.

Hier is het nog een groeiecho afwachten of er misschien zelfs een maatje 44-48 in huis moet komen :S Was van de week al een snel kijken maar dat is echt ienieminie!

Terug
Bovenaan