koorts...

Oh,wat een goede tip van dat ijs! Nooit aan gedacht!
En dat rietje...dat wil ook niet. Die tip kreeg ik al eens van het cb. Ook al knijp ik het drinken omhoog, hij laat het net zo makkelijk weer uit zijn mond lopen.

Zojuist hem weer op bed gebracht. Toch weer koorts, 38,9. Hij sliep al voordat ik zijn kamer uit liep.... Hij gedraagd zich helemaal niet echt ziek! Hij heeft net nog met me zitten spelen... zo lastig dit...

gr Anita

Hoi,

Ik ga om 10.10u toch even naar de dokter met Daan. Hij was vannacht 3x wakker en erg warm! Niet huilen, gewoon kletsen. Maar omdat we nu op dag  3 zitten, ga ik toch maar even die kant op. De ass wist het ook niet goed, aangezien Daan dus niet huilt, niet verkouden of wat dan ook is... beetje vreemd dus.
Vanmorgen toch weer verhoging... en veel slapen... Misschien toch gewoon een griepje, maar ja, ik vind het toch wel prettig dat er even naar gekeken word. En we gaan vrijdag op vakantie! Zou toch wel fijn zijn, voor Daan en voor ons, dat hij weer opknapt.

word vervolgd....

En als je de koorts op zijn beloop laat??? of zeg ik nu iets raars....
Maar je kan er beter 1x te vaak bij de ha zitten dan 1x te weinig.

Groetjes Debby

hihi, Debby...die gedachten had ik ook wel hoor...laten we toch maar even aan zien... Maar een andere gedachte had ik ook: en wat als het nu wel iets is?

Uitslag dokter: een flinke keel infectie en opgezette klieren! Dus nu een kuurtje mee en die moeten we een week geven. Een vervelende bijwerking vd kuur is wel dat hij eerst weer meer koorts kan gaan krijgen. Maar dat is dan alleen maar een goed teken. Is gelukkig niet besmettelijk, gewoon een teken van wat verlaagde weerstand. Maar zielig blijft hij wel....
Hij deed het trouwens wel super bij de dokter. Het liep (zoals gewoonlijk) uit en Daan vond het allemaal prima. Veel mensen daar dus veel te bekijken en bekijks hebben.

Dus...nu ligt ie weer op bed. Drinken moet ik wel blijven aanbieden, dat deed ik steeds al wel. En er staan nu ijsjes in de vriezer.

gr Anita

Toch maar goed dan dat je even geweest bent. Ik vind het ook altijd erg moeilijk, maar ik ga liever een keer voor niks, dan een keer te laat.
Ik hoop dat het kuurtje snel aanslaat.
Beterschap,
Sil

Oeh, die ijsjes kunnen dan misschien ook nog wel pijnstillend werken als hij last van keelpijn heeft/krijgt. Ik hoop dat het werkt!

Sterkte ermee!
Jacoline.

Terug
Bovenaan