koorts

Ook Zifjon is ziekjes, verkouden koorts niet eten  alles tegelijk. Maar gelukkig maar 1 slapenloze nacht gehad. verder heb ik hem veel laten drinken en rust gegeven. Lekker samen op de bank hangen en bij mij in de draagdoek. Voel me op en top mama dan en er komt een oer gevoel naar boven om hem helemaal te beschermen tegen alles wat hem nog zieker kan maken. (hihi) En ja die momenten van weggaan en hem dan ziek alleen laten bij malief vind ik ook moeilijk maar gelukkig ben ik snel weer terug. Nu na een week is de koorts weg en zijn verkoudheid bijna over. Elke dag ben ik met hem in bad/douche geweest om te stomen met kruidenbadje van etos voor babys. Dit hielp echt super. Want nu is hij weer een vrolijk ventje met een snotneus :)

liefs van Mariska

O zo'n kruidenbadje is ook nog een idee.
Ja ik smeer 2 soms 3x per dag luuf op dr borstje en otrivin spray voor babies. Dat laatste vlak voor het slapengaan, dan gaat het wel.
Ook hier gelukkig maar 1 slapeloze nacht, maar dat had ik er wel voor over hoor!

Suus wat zei de dokter?

Liefs Reneke

Hoi Reneke,

Nou Feline heeft een flinke middenoorontsteking. Ze heeft nu antibiotica. En ik mag haar daarnaast gewoon de paracetamol zetpillen blijven geven.
De koorts was nu nog 39.2. Dus echt zakken doet het nog niet.
Ze heeft wel gedronken en ik moest nu ipv 6 scheppen voeding er maar 5 in doen zodat het iets verdund was dus ook minder slijmvorming.

Ze hoest ook behoorlijk en het slijm zie je haar iedere keer weer doorslikken, dus dat zal ze er wel weer snel uitspugen, want dat vind haar maagje natuurlijk niet lekker.

Nou hopelijk knapt ze snel weer op.

Groetjes,
Suus

hoi suus,

wat zielig voor je dochtertje. ik weet uit eigen ervaring (als kind) dat oorontstekking
heel pijnlijk kan zijn. Gelukkig gaat die antibiotica over het algemeen heel
snel resultaat geven. Mijn zoontje is al weer heel erg op geknapt. Toen ik
vandaag uit mijn werk kwam lag hij lekker te tijgeren op het kleed   en
ik kreeg een dikke lach, heel fijn.
ook al andere mama`s met zieke kindjes sterkte

oja,ik las ookdat de kindjes volgens oei ik groei rond 6 maand weer een sprongetje
maken wat gepaard gaat met een periode van hangerig zijn enz er aan voor af
misschien hebben sommige van onze kindjes hier wel last van

groetjes

Terug
Bovenaan