koortslip

Hoi

Laat je niet bang maken door allerlei spookverhalen. Ik was de eerste keer ook helemaal in paniek toen er een blaasje door kwam. Ik heb overstuur de huisarts gebeld, en die heeft me kunnen kalmeren. Als de blaasje van de koortslip dicht zijn is er niks aan de hand. Natuurlijk mag je ook dan je kleintje geen kusjes geven. Zelf heb ik sinds mijn bevalling al 3 keer een koortsuitslag gehad. De eerste keer deed ik iedere keer netjes een mondkapje voor, maar zelfs dat doe ik al niet meer.

Hou je aan de volgende regels:

5x per dag insmeren met zalf (aantippen met een wattenstokje)
goed je handen wassen voordat je je kindje pakt (dettol handzeep)
geen kusjes geven
mochten de blaasjes toch open gaan is het aan te raden een mondkapje te gebruiken.

Zorg wel altijd dat je de spullen in huis hebt, je weet het nooit

Succes liefs Ellen

lief dat jullie toch nog blijven reageren.ben er nog best wel mee bezig.ik hou mila toch wel goed in de gaten.neem haar temp 2 X per dag op voor de zekerheid.maar je gaat idd vanalles denken.ze is ook wat onrustig afgelopen dagen.maar dat ligt denk ik toch aan krampjes en omdat ze wat meer honger heeft.ze doet het gelukkig verder goed.
de lip geneest al wat meer en ik smeer goed en was me handen steeds.maar ik mis mila wel,ik wel haar zo graag heel dicht bij me houden.en het is net of zij dat ook merkt en mist...hoop echt dat het gauw over is.liefs piewie

Terug
Bovenaan