Koosnaampje

hahaha, idd een leuk onderwerp. Wij noemen Lukas:
draakje, scheetje, moppie, poepie, mannetje en het ergste, wat we hem het vaakst noemen maar wat we in het openbaar proberen te vermijden, jullie zullen zo snappen waarom......:
Kroketje!!!
Erg he?! hihi, toen we hem nog inbakerden vond zijn papa hem op een loempiaatje/kroketje lijken en dat is blijven hangen. maar goed, wel leuk dat hij een echt bijzonder bijnaampje heeft. Zijn opa's en oma's en goede vrienden gaan hem ook al zo noemen....hihi....

Leuk onderwerp issie!! Ga zo door! Hahaha

Wij noemen haar:
Schatje, scheetje, moppie,lekker ding, muis (waarom weet ik ook niet?!?! haha), herman brood (!!!!! Whahaha als ze net wakker is heeft ze die bos haren rechtop staan en noem ik haar herman brood!!).....en ik zal er nog wel wat vergeten zijn!

X 4dec

Whahahaha...ja, dit is echt een leuk onderwerp.
Herman Brood, hihihi, geweldig!

Ik ben er ook nog een paar vergeten hoor.

Sjakie (zo noemden we hem voordat hij geboren werd)
Sjaak Bonestaak

hihihi wat een leuke naamojes hebben jullie, ik zeg meestal lekker ding of piem,

groetjes susanne

hoi hoi

hebben jullie ff. nee hoor zo erg is het ook niet.
linsey noemen we vaak: lin, spin ( zo noemde me vader mijn zusje vroeger en daar heeft ze veel van weg en het rijmt), guppekop, lekker ding, poepekont( als ze gepoept heeft en dat is vaak), mejuffrouw carli ( achternaam, als ze wat uityvreet wat niet mag),
wiebelkont, druktemaker,
dat was het geloof ik wel

groetjes danielle

Hoi hoi,

Wat een grappige namen allemaal zeg!!
Wij noemen ons kleintje vaak Jay en natuurlijk alle 1000 andere schattige koosnaampjes haha.

Groetjes Char

Weer een leuke topic!

s even kijken Isis noemen we; iesje, poepie, poesje (waarom weet ik ook niet), engeltje, meisje Mol, Molletje (onze achternaam is Mol)

Ik spaar nu ook kinder/baby/prentenboeken over molletjes, tot onze verbazing zijn er die best veel
x Esther

Leuk, leuk, leuk
Ook leuk om al die schattige maffe naampjes te lezen
Onze Thomas noemen we:

Thom
Pom
Pommetje
PommetjePom
Tommetje
Poppie
Reus
Thomas de Duif (als hij vliegt in de lucht)
Thomas de Doffer (als we even willen benadrukken dat hij een jongen is die vliegt)

Terug
Bovenaan