Koosnaampjes

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik zag dat Saskia Rik, Rikski noemt. Dat zette me aan het denken.....
Eva is vanaf het begin al mijn 'muisje'. Bas is mijn kleine Beer of Basje, ventje of kereltje (helemaal in het begin zei ik nog wel eens per ongeluk meissie tegen hem, maar dat gebeurd nu niet meer).
Wat zijn de koosnaampjes van jullie kinderen?

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Leuk topic!
Wij noemen Feline vaak meissie, liefie en varkentje

groetjes Mariska
mv varkentje

Bij ons is het inderdaad Rikske, of knapie, drakie en BOEFJE (dat laatste gebruik ik erg vaak de laatste tijd hahaha)

X Saskia

Joyce noemen we vaak kleine frummel.
Mijn man is hier mee begonnen,want hij vond boefje niet op zijn plaats voor een meisje en iedereen hier in huis heeft het overgenomen.

Groetjes Jessica

Hier is het ook een hele rits, tis maar wat er in ons op komt, vooral boefie, mop, meis en dikkie dik haha (door haar bolle buik en lekker zachte spekarmpjes :)

Ik noem Tara heel vaak meissie, Tati, Tata of me-vrouw (die laatste vind ze erg grappig, want dan kijkt ze zo ondeugend naar me)

Groetjes,
Shivana

wij noemen Vera al vanaf het begin Moppie, veertje en als ze ondeugend is spook

op het bureau vroegen ze een aantal maanden geleden luistert ze naar haar naam? euh ja? Nou ja naar moppie, vanaf toen zijn we haar ook wel heel bewust vera gaan noemen haha

groetjes daan

Wij noemen Dylano vooral kleine deugniet, omdat hij dat wel is, haha! En ik zeg vaak: lekker jong van me!!
Mijn moeder is ooit eens met de opmerking, fratsenmaker gekomen, die gebruiken we ook best veel.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan