Koosnaampjes

lianne is mijn prinsesje!(en zo gedraagt ze zich ook,als een heuse prinses!!)

verder liefie....scheet.....en als ze stinkt....stinkiewinkie

en als ze ondeugend is....klein etterbakkie!haha....wel beetje vreemd voor een meisje he

groet marjolein

quote: moekje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2008 19:53:31'));

hoi hoi

Ryan heet vanaf het begin al Binkie vooral in het ziekenhuis veel gebruikt

nu ook nog wel eens pieleke hahaha

en als hij ondeugend is spookje

groetjes moekje

p.s. mijn man zegt altijd jochie en ik zeg tegen mijn nichtje altijd poppetje

waar ik een hekel aan heb wat hier om me heen veel gezegt wordt is

PIK of POES   ik zeg wel pieleke maar vind dat nog net gaan

Ik heb er veel voor Lotte, maar lieffie en meissie wordt het meeste gebruikt. Verder apie (omdat ze steeds in me klimt) en lekker moppie. Oma zegt altijd boeffie.

Groetjes, Marisa

hoi ,ik zeg vaak madammeke en mn man vaak roeps afgeleid van rups,omdat ze van klein af aan al  zo beweeglijk was.doeiiii

Hai ... Leuk topic!!

Milad noem ik vaak millie vanillie haha , heeft darja z,n zusje bedacht met een heel liedje haha ,

En noem hem lekkertje schatje binkie enz enz zoveel eigenlijk ..

Groetjes van anna

Ohja en boef haha

Daan is mijn klein 'erpelke', boefje.
Hij is een stuk kleiner dan zijn grote broer op dezelfde leeftijd vandaar zijn bijnaampje.

gr Saskia

Ik noem mn dochter vaak kleine diva, omdat als ze over de grond kruipt en even stopt om zich heen te kijken ze een echte diva-pose aanneemt, gaat ze op dr zij liggen met dr beentjes over elkaar, echt geweldig.
Verder ook boefie en kleine draak,
gr. van Sonja

Ik heb verschillende namen voor mijn zoontjes.. Als ik het over hen beiden heb zeg ik meestal mijn aapies.. Jesse zelf noem ik meestal Jessepessiosi...

Terug
Bovenaan