Kop Op

Hoi meiden,
Ik zit alle berichtjes weer eens te lezen en ik heb het gevoel dat een groot deel van ons het echt effe heeft gehad met dat wachten op een zwangerschap. (en dat is geen nieuws)
Ik kan het me helemaal voorstellen want zoals de meesten van jullie misschien wel weten zit ik zelf niet echt in een positieve situatie maar ondanks dit vind ik wel dat we hoop moeten houden.
We gaan er gewoon met z'n allen voor en ook voor ons komt het goed op welke manier dan ook.
Mijn buurvrouw is zwanger van een tweeling na 5 terugzettingen met IVF. Ze heeft met haar man heel wat door moeten maken maar ze is nu 16 weken zwanger van die 2 kleintjes!!

DUS kop op!!! Keep the Spirit!! Het komt echt goed!! Daar moeten we in blijven geloven!!

Veel liefs Inge (Ratelband)

HAAI !!

Mevrouw Ratelband, that's the spirit ! ;-))
Goed om te lezen dat je zo postief bent hoor ! Ik kwam toevallig ook weer eens buurten hier en zag dat je dit berichtje net geplaatst had.

Ik ga mijn mannetje zo maar weer eens verleiden. Dag 13 vandaag dus de klusperiode is weer van start gegaan !! haha.. Mijn cyclus lijkt zich weer wat te stabiliseren, vorige maand nog 32 dagen dus ik gok nu op een 30 dagen cyclus. Oftewel, dat ei komt er bijna aan !! hihi

Nou meisie, ik duik even onder de douche en dan gaan we ertegen aan !!

Liefs,
Luna

tsjakka!!!!!

Zo moeten we het houden hier lekker positief.
Ik denk dat we een beetje moedeloos aan het worden zijn hier doordat er al veel van ons zwanger geworden zijn en de rest wil ook!!! Maar ook ik hou goede moed.

Het gaat ons gewoon lukken!!!!!!!

Liefs Claudy

Inge, missie Ratelband, klare taal meid!
Het virus heerst hier sinds deze week al redelijk, maar dat kan beter!!
Dank voor je IVF voorbeeld, geeft weer moed!

Luna; je verleidingstruuks slagen vast en zeker, meid hihi :)
Geef 'm van 'Lunetje'!
Standje op z'n hondjes werkt het beste volgens de deskundigen, haha!
Suc6,
Suus

Ooohhh moet het zoooo. Luna bedankt voor de tip nu snap ik wat we al die tijd fout doen. (BLONT)

Whahahahahahaah!

Veel klusplezier! Mijn man zit nog steeds met zijn rug en zwanger worden we er niet van dus ik zit in mijn rustperiode.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar we houden de moed erin!!!!!!

Liefs Inge

Hoi meiden,

Fijn weer even een opzwepend berichtje!! Thanks!! Ik merk het inderdaad ook aan mijzelf dat ik even in een dip zit en denk dat het voorlopig nog niet gaat lukken met het zwanger worden,,,ik wil positief blijven, dus tjakkkaaa we gaan er voor!! En het gaat ons allen lukken!!

Liefs moi xxxxx

Heeeeeel goed mevrouw Ratelband!!!!

Let's go for it!!! (en wat super dat je deze pep kunt spuien, more More MORE!!!!)

en.....dan gaan we nu over hete kooltjes rennen met z'n allen!!

liefs Lara

Terug
Bovenaan