Kop Op

Hee, lekker, opbeurende taal. We blijven met z'n allen goed positief. Laten we hopen dat het deze dagen hard gaat stormen, zodat het virus alle kanten op waait. Tjakka. [En dat terwijl ik Ratelband zo'n lullo vindt.]
Groetjes Arina

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Inge,

Heb je bij mijn online lijst toegevoegd!! Hartstikke gezellig kletsen we daar ook bij.

Wat een super nieuws dat verhaal over 5 keer ivf terugplaatsen en nu zwanger van een tweeling!!

Natuurlijk gaan we niet opgeven met z'n allen!! Goed zo'n oppepverhaal dat houden we er in.

Liefs Mick

Thats the spirit!!
Of zoals Boris het zo poetisch kon zeggen: Keep the soul alive!! (Sorry hoor, maar ik ben bij Marco Borsato geweest, waar dit jongmens in het voorprogramma stond)

Brigitte
XX

hallloooooooo,

Nou, dat klinkt goed, heb inderdaad weer heftige dip gehad nadat ik deze keer dacht dat het toch echt een keer gelukt was maar weer niet. Inmiddels weer in vruchtbare periode dus nu maar weer klussen........hahaha, moet daar altijd zo om lachen he, heb dan meer het idee dat ik moet gaat schilderen of tuinieren ofzo...

Nou, dames we blijven volhouden enne gelukkig komt de zomer eraan, met lekker zwoele avonden en gezelligheid, hihihi.

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan