Kopen jullie ook tweedehands kleertjes?

A

Anoniem

Guest
Ik heb een kledingstuk via marktplaats besteld, het was nieuw zonder kaartje. Ik kon het echt niet laten zo leuk was het. Maar mijn man vindt tweedehands niets, dus het zal wel voorlopig het laatste zijn wat ik via marktplaats koop.

Wat vinden jullie?

liefs talke

Hoi Talke,

Ik heb het in het begin niet gedaan, maar nu doe ik het gerust hoor! Vooral als het er nog goed uitziet. Mijn kind is nu bijna 4 en verslijt de broeken nu heel snel, dus als ik dan voor een prikkie een leuke merkbroek kan kopen, dan doe ik dat!

Wassen en het is van jezelf toch!

gr mama van MD

PS hoe voel jij je nu? Voel je je kleintje al meer?

Hoi Talke,

Ik koop wel eens tweede hands kleren op marktplaats. Niet dat dat moet financieel gewoon, maar omdat er best wel leuke kleren op staan. Mijn dochter heeft er een heel leuk spijkerjurkje van dat ze heel vaak draagt en een erg leuk Esprit zomerbroekje dat haar echt geweldig staat voor een prikkie.
Soms valt het iets tegen. Is een broekje iets valer dan op de foto te zien was. Nou ja, koste bijna niets en doet het erg goed op het kinderdagverblijf.
Er is echt heel veel te koop.

Groetjes,
Linda

Hoi,

ik heb op koninginnendag (was toen +/- 12w zwanger) een heleboel kleertjes gekocht, vooral van die heerlijke kruippakjes! In die kleine maatjes draag je ze maar zo kort dat alles er als nieuw uitziet en zo betaalde ik zo'n 50cent tot 1euro per pakje!

Ik heb altijd zoiets van; als het gewassen kan worden vind ik het prima, ook voor mezelf(behalve ondergoed dan)

Het bracht wel herinneringen op, want toen ik zwanger was van mn zoontje heb ik tegen het einde van mn zwangerschap ook heerlijk "gewinkeld" op koninginnendag!

Ik heb nu ook drie vuilniszakken vol kleertjes gehad van een kennis, dus mn kleintje heeft kleertjes genoeg (naast de nieuwe spulletjes die zoooo leuk waren). Als het een meisje is (de meeste kleertjes  van mn kennis zijn duidelijk voor een meisje) dan kan ze het eerste half jaar van haar leven elke dag een ander  setje aan en hoef ik dus niet te wassen

Heb trouwens voor mn zoontje een aantal keer kleding van marktplaats gehaald; echt heeeel leuk en zo goed als nieuw voor zo goed als niets!

Liefs Nika      

hoi hoi dames

Ik heb een zoontje van 15maanden oud nu
en voor hem heb ik heel veel gewinkeld zowel als mexx duck beau hema h&m hanstextiel en zeeman   van maatje 50 tm 68   heb ik 6 bakken vol dan nog een bak met pyama's en rompers   wij krijgen nu zelf een dochter en alles wat ertusen zit aan rompersen boxpakjes wat wit is heb ik voor haar   maar hou nog zoveeeeel over
nu ga ik zaterdag 8 september in steenbergen op de jaarmarkt zitten met al me kleertjes wand gemiddelt wil ik wel 1 euro voor een kledingstuk hebben dan is het nog goedkoper als in de winkel   ze zijn als nieuw en ook een hele hoop ook niet aangehad ik kijk wat ik overhoud en wie wee dat er iemand is van jullie die intresse hebben   in de kleertjes ik zet ze dan ook op me site tegen die tijd        
maar ik schrijf hier dan nog een topic       mijn zoontje is 22-mei -2006geboren dus het zijn kleertjes van zomer  tot de winter

groetjes soraya moeder van justin  

Hoi

Ik koop ook via en mp(en verkooop)

We hebben een zoontje van 21 maand en verwachten over een aantal dagen nr 2 een meisje.Alles wat dus niet leuk is voor een meid zet ik op mp en het geld wat ik er voor krijg koop ik weer nieuwe voor.Of tweedehands via mp.Ik vraag altijd of het er nog goed   uit ziet en heb nog geen miskoop gehad.Wel te groot of te klein maar niet met vlekken of gaten enz.Ik was het eerst op de hoogste temp dat mag van het waslabel en dan zie ik geen problemen en vooral die kleine kleertjes wat gebeurt daar nou mee?Rompers en sokken koop ik wel altijd nieuw.

Hoi Talke
Ja hoor ik koop gerust 2e hands kleding,als het er maar goed uitziet!
Ik ga in de buurt altijd 4 of 5 van die beursen af,en ik haal daar altijd
'supergave dingen vandaan! (dochter van 4 en zoon van 2.5) En als ik
weet wat nummer 3 is,ga ik voor die kleine ook gelijk kijken.
Je moet ff zoeken,maar je haalt er de leukste dingen weg!
Gewoon goed wassen&klaar!
Grtz An

Hoi

Ik koop ook wel kleertjes via marktplaats
meestal zijn die kleertjes maar een paar keer gedragen en zien er nog goed uit.
ik heb ook nog nooit een miskoop gedaan via marktplaats
en heb er hele leuke setjes gekocht

Groetjes amanda
24w en 1d

Terug
Bovenaan