Hoi,
ik heb op koninginnendag (was toen +/- 12w zwanger) een heleboel kleertjes gekocht, vooral van die heerlijke kruippakjes! In die kleine maatjes draag je ze maar zo kort dat alles er als nieuw uitziet en zo betaalde ik zo'n 50cent tot 1euro per pakje!
Ik heb altijd zoiets van; als het gewassen kan worden vind ik het prima, ook voor mezelf(behalve ondergoed dan)
Het bracht wel herinneringen op, want toen ik zwanger was van mn zoontje heb ik tegen het einde van mn zwangerschap ook heerlijk "gewinkeld" op koninginnendag!
Ik heb nu ook drie vuilniszakken vol kleertjes gehad van een kennis, dus mn kleintje heeft kleertjes genoeg (naast de nieuwe spulletjes die zoooo leuk waren). Als het een meisje is (de meeste kleertjes van mn kennis zijn duidelijk voor een meisje) dan kan ze het eerste half jaar van haar leven elke dag een ander setje aan en hoef ik dus niet te wassen
Heb trouwens voor mn zoontje een aantal keer kleding van marktplaats gehaald; echt heeeel leuk en zo goed als nieuw voor zo goed als niets!
Liefs Nika