Kopen jullie ook tweedehands kleertjes?

hallo, ik krijg voor Ben ook heel veel van mijn nichtjes en ben er best blij mee het is al duur zat toch?? en als ik in de stad ben en ik zie wat leuks dan koop ik het voor hem dus ik doe het beide, geen probleem mee.
En als Ben en er niet meer in kan geef ik het weg aan een vriendin van mij die heeft een stichting voor weeskinderen in Ghana en die zijn er dan weer heel blij mee.

grtjs linda

oja ik let er wel op of het nog goed is dus geen vlekken of gaten want dan gaat het de kliko in.

doeiii

Ik koop geen kleding via MP oid. Kan ik best wel eens gaan kijken. Maar ik heb weinig geduld met bieden en reacties afwachten  enzo. Wel heb ik mijn box via MP gekocht.

Vaak krijg ik wel gebruikte kleding van nichtjes en neefjes. Effe lekker wassen en het is weer prima. Wat ik dan niet mooi vind gaat in zon kledingbak.

Ondergoed, sokken en schoenen koop ik wel altijd nieuw.

Hallo meiden,

ik heb pas op een tweedehandsbeurs enkele setjes gekocht. Ook via kapaza be ik op zoek gegaan naar leuke tweedehands babykleertjes.
Ik zou niet weten wat daarmee verkeerd is. Uiteindelijk zijn dit meestal nog zo goed als nieuwe kleertjes. Baby's groeien er supersnel uit!
Ben er echt superblij mee...

Liefs,
van ons...
(25 weken)

Terug
Bovenaan