Kopen jullie speciale zwangerschaps badkleding??

Hela!

Vraagje: Kopen jullie speciaal zwangerschaps badkleding nu jullie zwanger zijn???
Ik wil binnenkort dagje relaxen in Thermea 2000 of Sanidome en vraag me nu af wat ik zal doen... Hoorde van iemand dat ze haar gewone bikini hadden aangeraden.. Nu heb ik nog geen mega dikke buik, dus zou volgens mij nog wel kunnen met gewone bikini..
Maar stel dat ik wel overga tot zwangerschapsbadkleding waar kan ik nu nog leuke zwangerschapsbikini's kopen??? Bij Prenetal alleen zwarte gezien... Kleurtje vind ik eigenlijk leuker, maar ja tis niet meer echt seizoen ervoor... lastig..

Tips welkom en alvast thankx!!!

Liefs Sam (16 wkn, 4 dgn zwangertttt!!)
 
Hoi

Ik heb een zwangerschapszwempak gekocht. Het was inderdaad even zoeken. De prenatal had alleen zwarte badpakken, wel veel keus in bikini's, allerlei kleuren.
Ik ben uiteindelijk geslaagd bij de Livera, was een bakpak met felle kleuren en had aan de zijkant plooien, kan dus meegroeien met je buik, maar valt niet op.
Succes met je keuze en het zoeken naar wat geschikts. Is vast lastig nu na het seizoen.
Geniet van je zwangerschap.

Groetjes Jannie
 
Omdat ik vaker zwom heb ik een zwangerschapsbadpak gekocht. Je bikini of oude badpak gaan toch te strak zitte.
Ik heb al vaker gehoord dat de sauna niet goed is als je zwanger bent! Je kunt dan sneller oververhit raken!!
 
De sauna is alleen niet goed als je lichaam het niet gewend is. Als je regelmatig ging voor je zwanger was, is het dus geen probleem.
En je voelt vanzelf aan je lijf of je er nog tegen kan.

Groetjes Aslan
 
Nou, daar verschillen de miningen dus over hoor!
Wat ik heb gelezen is dat je het beste de eerste 12 tot 14 weken niet naar de sauna kunt gaan en niet te heet mag badderen, dat zijn de weken waarin alles wordt aangelegd  en zo'n heet bad of sauna verhoogd je lichaamstemperatuur. Het idee dat daar achter zit is dat het de koortsreactie van het lichaam zou nabootsen en dat je daardoor een verhoogd risico loopt op vroege miskraam of "aanlegfoutjes".

Deze conclusie is volgens mij getrokken uit een onderzoek dat op muizen is verricht, de meningen verschillen er erg over, ik ben in ieder geval voor de zekerheid de eerste 3 maanden maar even niet naar de sauna gegaan.
Trouwens, deze zwangere theemuts kan nu sowieso niet meer zo goed tegen de warmte!

Groetjes Saskia (24 weken)
 
Ik heb een tankini gekocht (2 zelfs) bij de Hema. Dat zijn van die zwembroekjes (die heb ik gewoon een maat groter gekocht en de bovenkant zijn een soort topjes, dus die vallen wat langer over je buik en er zit geen bh maat in, dus voor iedereen geschikt !!!

Ik heb er veel baat bij.
 
Vreselijk het zoeken naar een badpak. Ik heb alleen maar van die speedobadpakken die megastrak zitten, ook om de borsten. Ik heb een H-cup en dan moet je behoorlijk wat steun hebben.

Maar goed zo'n speedobadpak kan je al heel snel niet meer aan. Ik moet dus ook op zoek naar een andere badpak. Maar een beetje stevigheid om de borsten wil ik wel, dus dat zal nog lastig worden.

Nou ja we gaan gewoon op zoek. Succes allemaal.

Miep
 
Terug
Bovenaan