Kopen jullie speciale zwangerschaps badkleding??

hoi,
vorig jaar nog heb ik een badpak gekocht by future maman,
ze hadden er héél veel kleurtjes en ook (vond ik) hele mooie
en lekker aansluitend echt voor zwangeren,
heb de myne wel maar twee keer gedragen en was best pryzig..
groetjes,anne
 
Hai,

Ook ik had een positie badpak gekocht (bij prenetal), maar die zit me niet lekker.Ik heb hem 1 keer aangehad. Het ziet er ook gewoon niet uit,ik voel me dan echt een oud wijfie.
Wij zijn ook een weekendje in het Sanadome geweest, en ik heb lekker mn bikini aangedaan. Die zat me heerlijk en stond ook heel mooi. Ik ben best trots op mn buik, dus vind het ook niet erg om hem te laten zien. Ik voelde me toch nog een klein beetje sexy. Maar zo`n enorme badpak, vind ik maar niks.
Je moet doen waar je je prettig bij voelt. Ik heb dus gewoon mn oude bikini aangedaan, dus je hoeft in principe geen speciale badpak te kopen.
Het enige wat een probleem zou kunnen zijn, is dat je je topje misschien niet meer past,omdat je borsten nu groter zijn, Maar gelukkig heb ik meerdere bikini`s. Dus er zat er nog eentje bij waar mn borsten nog in paste.

Groetjes, Ris 29 weken
 
Mijn badpak heeft bijna de hele zwangerschap gepast, dus ik heb geen nieuwe gekocht. Tijdens mijn zeilvakantie in Griekenland was mijn buik nog niet zo dik dat het niet meer paste. Bovendien heb ik erg weinig gezwommen, want ik kreeg er steeds harde biuken van. Mijn bikini paste vrijwel direct niet meer, doordat daar een cup in zit en mijn boezem nogal gegroeid was, haha.
groetjs
greet, inmiddels mama vna Ynze van 9 weken.
 
Hoi,

Ik had zwangerschapsbadkleding nodig toen ik zo'n vijf maanden zwanger was. Nu heb ik maat 42 en best grote borsten, dus ik zocht een badpak of bikini met een heel goede ondersteuning. Die vond ik niet bij Prenatal, niet bij hunkemoller, niet van het merk noppies. Overal gezocht en gevraagd. Als ik de badpakken paste, hingen mijn borsten echt. Ik voelde me er echt verschrikkelijk in.

Dus heb ik bij hunkemoller een bikinibroekje gekocht in het donkerbruin, van noppies heb ik een beige zwangerschapsshirt mouwloos met diepe V-hals gehaald. Dat paste mooi bij elkaar. En daaronder droeg ik mijn favoriete bh die mijn borsten goed ondersteund. Zo heb ik gezwommen.

het broekje was toen afgeprijsd, het shirtje van noppies ook, dus ik was in totaal nog geen 30 euro kwijt. Terwijl de speciale zwangerschapsbadpakken van noppies 70 euro kosten.

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen.

Ho
 
Terug
Bovenaan