Kopen vaders ook kinderkleding?

Ik had heel weinig kleertjes in het begin omdat we niet wisten wat het zou worden. Wij vonden het leuker om na de geboorte gericht kleertjes te kopen. Mijn vriend heb ik na mijn bevalling echt met een gerust hart laten winkelen! We kregen een dochtertje en hij kwam met de leukste dingen thuis. Hij ging echt helemaal los!! ha ha!! De kraamverzorgster was helemaal enthousiast over mijn vriend. Zo'n man had ze nog niet eerder in haar 25 jarige cariere meegemaakt!! Nog steeds komt hij met leuke kleding voor haar thuis. Vaak zijn het toch wel wat spontane aankopen. Maar dat heb ik zelf ook. Wij winkelen zelf ook niet altijd gericht voor ons zelf. Ja, met bijzondere gelegenheden. Maar verder kopen wij iets als we het leuk tegen komen.
 
mijn vriend weet niet eens wat voor maat ze draagt lol
ik moet ook altijd kleding neerleggen als hij haar aan moet kleden anders komt het niet goed wahahahaha..

Hij gaat wel mee als we kleren gaan kopen
 
Mijn vriend koopt regelmatig kleding voor onze dochters (en in de juiste maat! ;-). Zo is hij net voor zijn werk in Amerika geweest en is met een halve koffer vol kleertjes en schoentjes teruggekomen.
 
Terug
Bovenaan