kortademig, moe en ben het beetje beu....

hoi meiden,

hebben jullie dat ook?
Ik ben de laatste dagen zo kortademig... Als ik de trap op loop moet ik al bijkomen...
Verder ben ik heel erg moe. Slaap niet echt slecht moet ik zeggen. Wordt wel regelmatig wakker, maar slaap toch wel weer redelijk snel in.
Maar ik kan 's ochtends om een uur of elf zo weer slapen... zo moe ben ik...
Ik hoest ook lelijk, dus ik vraag me af of ook die verkoudheid er niks mee te maken heeft.
natuurlijk zit ons ukkie ook te duwen en die duwt natuurlijk alle organen aan de kant.
Maar ik kan me van de vorige keer niet herinneren dat ik er toen zo'n last van had...

Ik ben het verder wel een beetje beu zo... kan niet goed vooruit en ben zooooooo nieuwsgierig naar ons wondertje. Vanaf zaterdag mag ik thuis bevallen en van mij mag ie danook wel komen.... Hebben jullie dat ook? dat het niet snel genoeg kan komen????

Grtjs,
mama Peet

Sja... gemengde gevoelens heb ik. Aan de ene kant ben ik het oncomfortabele gevoel beu. M'n buik zit gewoon zo in de weg en hoe ik ook zit/lig/sta/loop... niks is echt fijn. En ik ben ook reuze benieuwd hoe die 2 eruit zien...
Maar aan de andere kant is het beter dat ze nog éventjes binnen blijven en wil ik ook nog wel even genieten van het feit dat het huis eindelijk zo goed als op orde is (tapijttegels in de gang alleen nog), voordat de rust echt voorbij is met een tweeling haha. Kan ik eindelijk echt opruimen en een beetje uitrusten en leuke afspraken maken zonder dat ik in mijn achterhoofd nog die rotzooi thuis heb..
Maar ik begrijp je heel goed hoor.. de laatste weken zijn toch een kwestie van wachten wachten wachten.. en je wilt niets liever dan die kleine eindelijk ontmoeten en vasthouden!
groetjes, Rudy

Ooooohhhhhhhhhhh ja ik weet precies wat je bedoelt. Ik ben vandaag precies 35 weken maar zit ondertussen al sinds eind maart thuis ivm de bekken. Dus ik heb thet ook wel een beetje gezien. En net wat je schrijft: ik ben zo ontzettend nieuwsgierig!!!!!!!!!
Ik heb straks weer een echo om te kijken of ie is gedraaid, hij ligt nou nog in een stuit. Dus even duimen aub :)

ook hier een die het zat is. slaap voor geen meter meer, ben constant moe, kan bijna niet lopen van al het vocht wat ik vast houd. de kleine daalt enorm en gaat gepaard met flinke steken. lijk wel een waggelende aangespoele walvis/olifant whahaha.
ik mag vanaf zondag thuis bevallen. ookal is het beter dat het nog blijft zitten, hoeft het voor mij geen 40 wk te halen hoor. ben ook reuze benieuwd naar wie er in me buik zit.

sterkte met de laatste loodjes, die zijn indd het zwaarst.

xx bambi

Hier nog eentje die het wel een beetje beu is, aan de ene kant lekker een kroelende baby in je buik maar o wat verlang ik weer naar een beetje energie en meer lucht! Ik slaap echt verrot de laatste weken,de nachten vul ik met Discovery Channel en National Geographic, die laatste zender heeft regelmatig de serie "In the womb" op de buis en daar word ik dan weer happy van en weet ik weer waarvoor ik het allemaal doe. Ik kan wel duizend keer kijken naar een bevruchte eicel die uiteindelijk uitgroeit tot een voldragen baby het blijft gewoon zo wonderlijk dat ik met plezier midden in de  nacht klaar wakker ben! Maar verder zal ik blij zijn als ik weer "normaal" ben, lekker weer normale kleding aan, normaal kunnen slapen, geen maagzuur en kortademigheid meer, lekker een glaasje alcohol drinken,  een broodje filet american, en weer een beetje meer energie! Verder  ben ik ook wel heel erg benieuwd wat er in mijn buik zit en uiteraard of het gezond is. Nou meiden succes met de laatste loodjes, die zijn idd het zwaarst!

Groetjes,

Puk  

Hier nog eentje die het wel een beetje beu is, aan de ene kant lekker een kroelende baby in je buik maar o wat verlang ik weer naar een beetje energie en meer lucht! Ik slaap echt verrot de laatste weken,de nachten vul ik met Discovery Channel en National Geographic, die laatste zender heeft regelmatig de serie "In the womb" op de buis en daar word ik dan weer happy van en weet ik weer waarvoor ik het allemaal doe. Ik kan wel duizend keer kijken naar een bevruchte eicel die uiteindelijk uitgroeit tot een voldragen baby het blijft gewoon zo wonderlijk dat ik met plezier midden in de  nacht klaar wakker ben! Maar verder zal ik blij zijn als ik weer "normaal" ben, lekker weer normale kleding aan, normaal kunnen slapen, geen maagzuur en kortademigheid meer, lekker een glaasje alcohol drinken,  een broodje filet american, en weer een beetje meer energie! Verder  ben ik ook wel heel erg benieuwd wat er in mijn buik zit en uiteraard of het gezond is. Nou meiden succes met de laatste loodjes, die zijn idd het zwaarst!

Groetjes,

Puk  

Ohhh zo herkenbaar!

Van mij mag het ook komen!! Heb het echt wel gehad. Het is lang genoeg geweest. Ben vandaag precies 36 weken en 4 dagen. Dus vanaf zaterdag mag het ook gebeuren, dus laat maar komen.
Nu heb ik vandaag gehoord dat de baby in stuitligging ligt, dus hoop dat deze zich zo snel mogelijk goed draait.

Maar dames.... Het langste hebben we gelukkig al achter de rug! Om even positief te blijven!

Liefs, Juffy

Hier ook dubbele gevoelens.
Ik vind het heel bijzonder om zwanger te zijn, maar de laatste loodjes beginnen hier ook zwaar te worden.
De laatste dagen heb ik heel erg veel last van brandend maagzuur.
Ik durf nauwelijks nog iets te eten of te drinken.
En slapen is ook geen succes meer.
Aan de ene kant mag de kleine zich dus al wel melden, aan de andere kant zal ik dat getrappel in mijn buik ook nog wel gaan missen denk ik.

Liefs Mickey
36w 2 d

Terug
Bovenaan