kortademig, moe en ben het beetje beu....

ben zoooooooo blij te lezen dat ik niet de enige ben... haha

Vandaag op controle geweest bij de VK.
Alles was goed. Baby lag al goed ingedaald.
Bloeddruk/urine waren prima.

Verloskundige snapt dat ik me niet happy voel. Wij hebben de afgelopen jaren nogal wat op ons bordje gehad en dat maakt dat ik niet zo lekker in mijn velletje zit.
En dan wegen de laatste loodjes heel zwaar... Door alle kwaaltjes en de buik die in de weg zit, kun je toch niet zo goed vooruit.
Maar goed... meer dan afwachten kunnen we niet... Ik mag iig altijd bellen als ik onzeker ben w.b. de zwangerschap.
Dus dat is wel lekker...
Vanaf zaterdag mag ik thuis bevallen. De vk ging met me mee hopen dat het niet zo lang meer zou duren... En... och ze gaf nog wat handige tips haha... 20 kratten tonicdrinken, over hobbelwegen rijden en veel gemeenschap...
Geloof niet dat ik haar "tips" ga opvolgen... We gaan maar afwachten en hopen dat ons wondertje niet al te lang meer op zich laat wachten...

Succes met wachten meiden...
Grtjs
mama Peet

Ooohhh wat lekker een topic waar je even mag klagen zonder meteen een scheef gezicht te krijgen.

Wij hebben er 3 jaar over gedaan om zwanger te raken, na 2 miskramen en de nodige hormoontabletten is het dan eindelijk gelukt. Dus zijn er helaas sommige mensen van mening dat ik niet mag klagen omdat ik er zo veel moeite voor heb gedaan.

Maar dames:
IK BEN HET HELEMAAL ZAT!!!!!!!!!!!!

Ik ben nou 35 w 2d. Ik zit al vanaf eind maart thuis dus het mag nou echt wel hoor.

Allemaal heel veel succes met de laatste loodjes en dat de   beebs maar heel gauw mogen komen.

Liefs Patries

Hoi Patries,
Ga maar lekker je gang hier op het forum hoor! Wat een onzin dat je niet zou mogen klagen, ik vind juist dat je extra recht hebt op klagen als je al zo'n zwaar parcour achter de rug hebt. Als dan de zwangerschap ook nog eens tegenvalt en zwaar is dan is dat gewoon balen. Dus ik hoop dat je (niet te..) snel een gezonde baby in je armen hebt! Wel even wachten tot week 37 he.. dat is wel beter voor die kleine. Als je het niet meer trekt leef je je effe uit hier op het forum.

Ik ben morgen 36 weken en ik hoop dat ze precies een week later op dag 1 van week 37 komen!
Gister bij de controle hadden ze moeite om de baby's goed te zien. Ze kunnen de hoofdjes, buikjes en beentjes nog nauwelijks opmeten, dus een inschatting van het gewicht is niet meer te doen. Maar dat is volgens de gyn ook niet meer het belangrijkste nu, ze gaan meer controleren op de conditie van de kids, door middel van de doorstroom in de navelstreng.
Nu alles goed gaat ben ik er ook echt klaar voor: tijd voor een voorstelrondje! Laat hun gezichies maar eens zien, ik ben zooooo benieuwd!

groetjes, Rudy

Terug
Bovenaan