KORTADEMIG!?!?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.
18 juni mijn nod maar ik ben natuurlijk (alweer) vol ongeduld op de dag aan t wachten.
Vorige x dacht ik alsmaar ik ben misselijk of ik ben moe of weet ik veel meer van die kwaaltjes maar iedere keer toch
Nu voel ik helemaal niks raars, of iets anders dan anders. Het enige maar weet niet of dat met een evt. zwangerschap te maken kan hebben is dat ik ontzettend kortademig ben, echt niet normaal. Het is natuurlijk ook wel benauwd alsmaar maar ik lijk wel een oma!! De trap oplopen is al vermoeiend, hahaha. Als ik niet zwanger ben deze ronde dan maar eens wat aan m'n conditie gaan doen...

groetjes mosie

Hoi Mosie,

Mijn NOD is ook 18 juni en ben ook superongeduldig. De weken lijken steeds langer te duren. Ik heb nu ook voor het eerst geen enkele kwaaltjes. Voorheen had ik dat wel, misselijk, buikpijn, opgezette borsten etc. Misschien omdat ik nu voor het eerst er niet 24 uur aan denk. Straks duurt het nog maanden en ben je er steeds zo mee bezig...lijkt me niet goed.
Maar ondanks dat ik er niet teveel aan probeer te denken,  ben je er  toch   mee bezig.
Ik herken je gevoel.....gewoon maar afwachten tot ongeveer 18 juni.

p.s. hoelang zijn jullie al bezig??

Bezig vanaf januari/februari 07. Dus nog niet zo lang maar ja, je hoopt toch iedere keer dat  je wel zwanger bent  he!
Heb ook niet zo veel zin om er alsmaar mee bezig te zijn maar helemaal loslaten gaat gewoon niet. Er zit helaas geen aan en uit knopje in je hoofd....pff

Hey Mosie,

Ik heb dat ook mijn NOD is 20 juni en ik heb dat ook nog niet eerder gevoeld. Maar ik wordt dan ook duizelig als ik trap opgelopen ben. Ik ben net een oud wijf en moet er eerst bij gaan zitten. Voel mijn hart kloppen in mijn neus! raar is dat he? Ik durf ook niet teveel op kwaaltjes af te gaan, maar toch let je erop. Het is toch altijd afwachten omdat je weet dat je lichaam je voor de gek kan houden. Maar laten we toch duimen dat het iets anders is....!!!!

Liefs Yvonne

Ja, ik weet het. Kon je af en toe maar een knopje uitzetten....maarja. Heb jij ook steeds het idee dat de maanden steeds langer duren. Je leeft van week naar week...eerst weer in je ongesteldheidsweek, daarna 2 weken klussen en dan nog een week wachten.
Vorige maand hebben we elke dag geklust, maar ik had ergens gelezen dat dat juist niet goed is dus deze maand maar om de dag haha.
Wil het denk ik nog 1 maand afwachten en dan begin ik gewoon met ovulatietesten.
Volgens mij hoor ik namelijk bij de groep die de ovulatie niet voelt. Heb jij dit ook??
Hoe gaat het eigenlijk met je kortademigheid, heb je daar constant last van??
We blijven duimen.
Liefs Tessa

Soms voel ik m'n ovulatie wel (en dan ook vooral heeeel erg pijnlijk, zo erg dat ik niet rechtop kan lopen..) en soms voel ik  er helemaal niks van! Heb wel altijd veel slijm dan dus daaraan weet ik het ook.
Vandaag iets minder kortademig maar heb wel al sinds m'n ovu het gevoel dat het 'raak'' is. Durf er niet op te hopen maar iets in m'n buik voelt anders dan normaal.
Nu heb ik de afgelopen maanden al vaker gedacht dat het misschien zo was terwijl uiteindelijk toch RD kwamen dus ik wil er nu niet teveel aandacht aan geven.
Volgende week zaterdag ga ik testen, dat is dan 28e dag. Eingelijk zou ik tot de 31e dag moeten wachten maar aangezien ik zaterdag naar een groot feest moet wil ik toch al op tijd een x testen.

Zwanger worden is toch eigenlijk echt iets heeel bijzonders he, ik stond er nooit zo bij stil. Vond het vanzelfsprekend. Maar als je al een paar maandjes probeert besef je wel dat het een geschenk is dat je een gezond kindje op de wereld mag zetten.

Soms voel ik m'n ovulatie wel (en dan ook vooral heeeel erg pijnlijk, zo erg dat ik niet rechtop kan lopen..) en soms voel ik  er helemaal niks van! Heb wel altijd veel slijm dan dus daaraan weet ik het ook.
Vandaag iets minder kortademig maar heb wel al sinds m'n ovu het gevoel dat het 'raak'' is. Durf er niet op te hopen maar iets in m'n buik voelt anders dan normaal.
Nu heb ik de afgelopen maanden al vaker gedacht dat het misschien zo was terwijl uiteindelijk toch RD kwamen dus ik wil er nu niet teveel aandacht aan geven.
Volgende week zaterdag ga ik testen, dat is dan 28e dag. Eingelijk zou ik tot de 31e dag moeten wachten maar aangezien ik zaterdag naar een groot feest moet wil ik toch al op tijd een x testen.

Zwanger worden is toch eigenlijk echt iets heeel bijzonders he, ik stond er nooit zo bij stil. Vond het vanzelfsprekend. Maar als je al een paar maandjes probeert besef je wel dat het een geschenk is dat je een gezond kindje op de wereld mag zetten.

Zwanger worden is idd. echt bijzonder. Dus je gaat volgende week zaterdag al testen. Werkt zo'n test dan wel goed....ik bedoel, ik heb veel gelezen dan vrouwen zelfs na hun NOD de test nog niet goed kunnen aflezen. Ik dacht dat je pas een week na je NOD kon testen. Vanmorgen las ik weer een bericht van iemand die een paar dagen voor haar NOD getest had 3 x en ze bleek wel zwanger te zijn. Ik heb de testen alwel klaar liggen, maar nog niet een keer getest. Ik heb me voorgenomen pas te testen 5 dagen na NOD.
Ik duim voor je, laat het nog even weten....alvast heel veel plezier op het feestje volgende week zaterdag.
Gr. Tessa

Soms heb ik cyclus van 28 dagen dus vandaar dat ik toch al wil testen. Ik heb vaker gelezen dat het soms al iets eerder kan dus ik waag het erop. Anders test ik gewoon nog eens als na een paar dagen RD nog niet gearriveerd zijn :)
Kruidvat en etos worden rijk van de testjes die ik er koop hahahaha
Nee hoor, grapje valt mee, maar het is wel moeilijk om me te bedwingen.

Als ik hopelijk een dezer maanden zwanger wordt ga ik lekker eind dit jaar naar de jonge gezinnenbeurs :)   Dat kan dan nog want dan loop je nog niet helemaal tegen het eind  want een kleine zou dan toch pas voor in 2008 zijn!!

Terug
Bovenaan