KORTADEMIG!?!?

Ps. Tessa, knap dat je je nog kan bedwingen zeg om te wachten met testen!! Ik ben nogal ongeduldig....
Mijn ouders zijn volgende week allebei jarig en worden allebei 50 dus vandaar ook dat ik wil testen, misschien heb ik wel een heel leuk cadeatje voor hun. Ze zouden het in ieder geval heeel leuk vinden en zou ook eerste kleinkind zijn.
Maar ik zou het dan voor de rest nog tegen niemand zeggen hoor, dat doe ik dan wel als ik wat langer zwanger zou zijn.
Groetjes!!

Hoi,

Ik lees net je berichtje over kortademigheid. Ik heb er in combinatie van een mogelijke prille zwangerschap nog nooit van gehoord, maar moest ineens ergens anders aan denken...  IK ken verschillende mensen met  hooikoorts en hebben daar erg veel last van op ditmoment. Slaat behoorlijk op de luchtwegen en daardoor ook wat benauwder. Heb je ook  toevallig hooikoorts? Zou een verklaring kunnen zijn...

Iksnap dat je ongeduldig bent, maar over het algemeen heeft te vroeg testen niet zoveel zin. Ik weet niet hoe je reageert op een negatieve test, maar ik vind dat vreselijk en wacht om die reden liever wat langer. Ik hoop voor je dat je je ouders een mooi verjaardagscadeautje kan geven!

Groetjes Anoek

Hoi Mosie,

Ik hoop dat je volgende week zaterdag een positieve test hebt.
Hoe voel je je verder, heb je het idee dat je weleens.........
Ik voel me momenteel niet veel anders als voorgaande maanden. Behalve dat ik gister wat menstruatiekrampjes voelde, misschien wel weer een voorbode.
Ik kan me (nog) wel bedwingen omdat ik eigenlijk nooit langer dan 2 dagen overtijd ben geweest en ik mijn ongesteldheid (helaas) altijd duidelijk voel aankomen. Heb dus niet echt een reden gehad voor hoop.
Ik hoop dat dit niet lang meer op zich laat wachten (voor ons allebei).
Gr. Tessa.

Ja ik heb ook wel een beetje ongi gevoel maar niet heel erg. M'n borsten doen wel heel erg zeer. Verder voel ik helemaal niks raars. Wat duurt wachten toch lang he

Terug
Bovenaan