korte melk vraag

hoi Linda,

wij geven Sarah ook halfvolle melk, maar volgens mij maakt het niet veel uit wat je geeft. Ze drinken niet zulke grote hoeveelheden dat het te veel of te vet zou zijn. Gewoon doen wat je makkelijk vind of lekkerder

Tamar

Hoi Linda,

Ik geef Justin ook halfvolle melk. Dat zeiden ze hier op het cb, dus vandaar.

groetjes mirjam

Ik heb me laten vertellen dat in volle melk teveel verkeerde vetten zitten. Een kindje heeft best veel vetten nodig nog op deze leeftijd, maar wel de goede zoals in olijfolie, en niet die van volle melk.

Wij geven Eline halfvolle melk. Dat drinken wij zelf ook. En ze krijgt altijd een klein beetje yoghurt als toetje met daarin 5 vitamine D druppels!

Hoi!

Ik wilde altijd opvolgmelk (Friso 3) aan Tara geven, voordat ik met gewone koeienmelk zou beginnen. Maar toch hadden we het anderhalve week geleden voor het eerst gegeven en ze dronk het zo op! Wel eerst verwarmd in de flessenverwarmer, ik weet niet of ze het koud ook zal drinken.
Intussen geef ik haar nog steeds opvolgmelk en soms koeienmelk. Heb gisteren weer 2 pakken Friso 3 in de aanbieding gehaald, haha.
Wij geven trouwens volle melk van Campina. Ik lust zelf geen melk en mijn man drinkt volle melk (ALS hij het een keer drinkt dan).

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan