Korte mouwen?

Ik vroeg me af wat voor kleding jullie de kleintjes aandoen? Ik heb Olivia (5 weken oud) nog in lange mouwen, terwijl ik zelf in korte mouwen loop. Ze voelt wel warm aan, maar ik durfde de korte mouwen nog niet zo goed bij haar aan. Ik ga het toch proberen als het weer zo warm wordt als vandaag. En jullie? Ik ben benieuwd.
Mijn oudste dochter is begin aug geboren en toen was het 30 graden. Ze kon zich meteen al goed warmhouden, dus die hadden we meteen in de korte mouwen.

Groetjes, Martha

Ik heb Jasmijn vandaag in een jurkje met korte mouwen en een romper met lange. Ik zit zelf wel in het zonnetje, maar probeer haar toch zoveel mogelijk in de schaduw te houden en daar is het toch net wat kouder.

Ik heb Jasmijn vandaag in een jurkje met korte mouwen en een romper met lange. Ik zit zelf wel in het zonnetje, maar probeer haar toch zoveel mogelijk in de schaduw te houden en daar is het toch net wat kouder.

ik heb amy vandaag naar het strand aangedaan...

romper korte mouw
lang broekje en shirtje met lange mouwen... geen jas

we zijn naar het strand geweest en waaide best maar haar in de cwagen met kap en een lakentje uit de wind gehouden..

zo zit ik met die maxi cosi zak.... wel of niet eruit halen.... amy is 3,5 week oud

ik heb amy vandaag naar het strand aangedaan...

romper korte mouw
lang broekje en shirtje met lange mouwen... geen jas

we zijn naar het strand geweest en waaide best maar haar in de cwagen met kap en een lakentje uit de wind gehouden..

zo zit ik met die maxi cosi zak.... wel of niet eruit halen.... amy is 3,5 week oud

Fleur hand vandaag een romper aan met lange mouwen en jurkje.
Zelf idd ook korte mouwen aan maar jah ik ben ook bezig en in beweging..zijn ligt toch stil in de wagen... ze voelde ook wel warm maar ze had er geen last van..zet haar ook niet in de zon.
Fleur is nu 5 en halve week..

Terug
Bovenaan