Korte mouwen?

Fleur hand vandaag een romper aan met lange mouwen en jurkje.
Zelf idd ook korte mouwen aan maar jah ik ben ook bezig en in beweging..zijn ligt toch stil in de wagen... ze voelde ook wel warm maar ze had er geen last van..zet haar ook niet in de zon.
Fleur is nu 5 en halve week..

dani (3 weken) had een romper met korte mouwen en een pakje met lange mouwen/ pijpen zonder jas aan had wel een bandana (veeeeeeeel te groot) op zn hoofdje gedaan voor de wind vindt t ook altijd wel moeilijk van heeft ie t nu niet te warm of te koud?? Maar ze zeggen trek 1 kleding stuk meer aan als dat jezelf aan hebt! Maar ja... blijft moeilijk ;)

Ik doe Liam wel korte mouwen aan hoor met dat warme weer! Ik denk altijd maar zo: Je moet kinderen nooit meer aantrekken dan dat je zelf zou doen! Baby's kunnen het ongemerkt snel te warm krijgen!!
Uiteraard wel in de gaten houden dat ze het niet koud krijgen, vestje bij de hand is makkelijk!

liefssss

Ik doe Liam wel korte mouwen aan hoor met dat warme weer! Ik denk altijd maar zo: Je moet kinderen nooit meer aantrekken dan dat je zelf zou doen! Baby's kunnen het ongemerkt snel te warm krijgen!!
Uiteraard wel in de gaten houden dat ze het niet koud krijgen, vestje bij de hand is makkelijk!

liefssss

haha, hier dezelfde vraag. Ik heb altijd de neiging mijn kindjes veel te warm aan te kleden. Vooral omdat ik het zelf zo vervelend heb om het koud te hebben. Hoezo projectie ...

Gister toch maar een 'zonder mouwen' romper en stoeipak met lange mouwen er overheen. In de wagen een dunne fleece met lakentje heel laag over hem heen. Ik voel wel regelmatig of hij niet te wam is.

Groetjes, Marijne

Hi,

Onze dochter is 8 weken, maar die heeft ook lange mouwen aan. Ik vind korte mouwen nog veel te kort, omdat het in de schaduw nog erg fris kan zijn. Dan merk je dat het nog lang geen zomer is. Zelf had ik gister wel korte mouwen, maar ik zat deels in de zon en dat is toch anders.

Gr. Tamara.
(februari forum)

De wind kan nog verardelijk koud zijn. Wij zijn in beweging, maar een baby ligt maar wat te liggen.
En het kost een baby heel veel energie om zichzelf op temp te houden.

De wind kan nog verardelijk koud zijn. Wij zijn in beweging, maar een baby ligt maar wat te liggen.
En het kost een baby heel veel energie om zichzelf op temp te houden.

Terug
Bovenaan