Korte slaapjes overdag

Herken t heel erg hier ook 1 die maar 45 min slaapt. Alleen is zij nog wel moe maar gaat dan vechten tegen de slaap. Flink huilen.  Poeh vind t pittig kom aan niks toe!  
De mijne is 3 maanden en denk dat ze in sprong 3 zit

Herken t heel erg hier ook 1 die maar 45 min slaapt. Alleen is zij nog wel moe maar gaat dan vechten tegen de slaap. Flink huilen.  Poeh vind t pittig kom aan niks toe!  
De mijne is 3 maanden en denk dat ze in sprong 3 zit. Nja weet dat wel zeker.  
Misschien is ze bij de oppas wat vermoeider door andere  prikkels? Andere omgeving.. 

Mijn zoontje van 6 maanden doet dit ook, 45 minuten is al lang.. vaak is hij met 30-40 minuten weer wakker. Er is niet zoveel aan te doen ben ik bang. 
Waarschijnlijk slaapt ze bij anderen iets langer door alle indrukken. 

Precies hetzelfde bij mijn dochter van 15 weken. Slaapjes van 45 min of korter. En snachts nog om de drie uur voor voeding.
Slapen is altijd drama geweest. Als baby alleen op ons of in onze armen. Na een week of 4/5 in co sleeper na hele tijden eerst te wiegen.
Nu zonder te wiegen en huilen in bed leggen en slaapt binnen 30 min. Moet wel af en toe speentje terug doen. Alleen ik merk dat het sprongetje eraan komt en word het slapen weer lastiger. Ook snachts veel onrustig. 

Terug
Bovenaan