korte stoere aparte namen.. hellup!!

Hoi Hoi

Ik denk dat ik er al over uit ben haha...

JONGEN:  
KYANO!

MEISJE:  
FAITH!

Zowieso voor een jongen KYANO... meisje nog niet helemaal zeker.. maar wel nu op 1ste plek!

Grtjs Chantal.. mama van Zoë en t 2de wondertje!!

Hoi Chantal,

Ik zou het zo niet weten. vind namen zoiets persoonlijks!
Maar ik wilde wel even reagere, je hebt bij je eigen lijstje bij een meisjesnaam noah staan. Ik wilde je even laten weten dat dit de mannelijke naamsvorm is. Dus mocht je besluiten dat je dochtertje zo gaat heten is het misschien wel fijn om te weten dat de vrouwelijke vorm NOA is.
Groetjes ieniemienie

Oh ,ik had weer niet helemaal doorgelezen... hahahahha zie nu dat je al een keuze hebt gemaakt!!!
Groetjes ieniemienie

Vind Kyano ook helemaal supper, helemaal mijn smaak!!!

Groetjes Nika

Hoi chantal...

Eerst even een stomme vraag... waar kom je vandaan???

Goed dan mijn mening over Kyano... leuke naam maar ben bang dat ze dan op school iedere keer piano gaan zeggen en dat is ook niet leuk lijkt me... ik vond het ook een leuke naam maar ben er toch vanaf gaan zien.
Zelf heet ik esther en ben zo op school nooit genoemd werd meteen Ekster... in het begin grappig maar na een tijdje word je er strontziek van.

Nu nog steeds denken mensen grappig te zijn ( kill de mensen die denken een goeie stand up comedian te zijn ) en word dus nog steeds af en toe Ekster genoemd...
ZUCHT !!!

Maar vind Kane wel heel gaaf en heel origineel want je hoort het nergens.
www.babynamen.nl kan je kijken hoe uniek je naam is... misschien wel leuk om eens te proberen !!!

Liefs Esther

quote: Esther84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-06-2007 22:30:39'));

Goed dan mijn mening over Kyano... leuke naam maar ben bang dat ze dan op school iedere keer piano gaan zeggen en dat is ook niet leuk lijkt me... ik vond het ook een leuke naam maar ben er toch vanaf gaan zien.
Zelf heet ik esther en ben zo op school nooit genoemd werd meteen Ekster... in het begin grappig maar na een tijdje word je er strontziek van.

Je hebt ergens misschien wel gelijk, maar kinderen weten altijd wel iets te vinden om mee te pesten...
Als het niet met de naam is (waar ze haast altijd wel iets op weten te vinden) dan is het wel om uiterlijke kenmerken, hoe iemand rent, zijn/haar ouders of schoolprestaties (goed of slecht).
Dus tenzij je van plan bent je kind BIL (hele gewone naam in engelse landen) te noemen zou ik me er niet zo druk om maken wat ze kunnen verzinnen op de naam....

(ikzelf heet officieel Arnica en de kinderen 'scholden' mij uit voor: Arnica de Parnica, kan iemand mij misschien vertellen wat een Parnica is?????)

Liefs Nika

Hoi,

Korte stoere of lieve namen dus.

Voor een jongen:

Kai is indd leuk
Kian
Kyran
Mick
Wes
Leon
Neo
Trevor