quote: Esther84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-06-2007 22:30:39&apos

);
Goed dan mijn mening over Kyano... leuke naam maar ben bang dat ze dan op school iedere keer piano gaan zeggen en dat is ook niet leuk lijkt me... ik vond het ook een leuke naam maar ben er toch vanaf gaan zien.
Zelf heet ik esther en ben zo op school nooit genoemd werd meteen Ekster... in het begin grappig maar na een tijdje word je er strontziek van.
Je hebt ergens misschien wel gelijk, maar kinderen weten altijd wel iets te vinden om mee te pesten...
Als het niet met de naam is (waar ze haast altijd wel iets op weten te vinden) dan is het wel om uiterlijke kenmerken, hoe iemand rent, zijn/haar ouders of schoolprestaties (goed of slecht).
Dus tenzij je van plan bent je kind BIL (hele gewone naam in engelse landen) te noemen zou ik me er niet zo druk om maken wat ze kunnen verzinnen op de naam....
(ikzelf heet officieel Arnica en de kinderen 'scholden' mij uit voor: Arnica de Parnica, kan iemand mij misschien vertellen wat een Parnica is?????)
Liefs Nika