kortingsbonnen van atraktieparken

hey meiden

op de 2e pagina heb ik allemaal kortingsbonnen neergezet, van verschillende atrakties.
weet niet of jullie het gezien hebben, en of ik er iemand blij mee kan maken. maar d8, zal nog een topic openen voor degene die het niet hebben gezien :)

dus ff op de 2e pagina kijken hahaha

liefs, do

hoihoi

maurilla was je helaas voor met de bonnen voor beide plopsalanden.

de rest van de bonnen heb ik nog wel.

liefs, do

hoihoi

maurilla was je helaas voor met de bonnen voor beide plopsalanden.

de rest van de bonnen heb ik nog wel.

liefs, do

O haha, zag het nu net ja, wilde zelf nog ff reageren, mn man belde net en toen vroeg ik het hem maar hij wilde in de zomervakantie gaan, dus dan waren ze toch niet meer geldig..
Heb nu zelf gespaard bij de ah voor de efteling, daar gaan we bijna elk jaar naartoe, is voor 8euro korting..
Wel lief van je dat je de kortingskaarten aanbied!

Groetjes MJ

O haha, zag het nu net ja, wilde zelf nog ff reageren, mn man belde net en toen vroeg ik het hem maar hij wilde in de zomervakantie gaan, dus dan waren ze toch niet meer geldig..
Heb nu zelf gespaard bij de ah voor de efteling, daar gaan we bijna elk jaar naartoe, is voor 8euro korting..
Wel lief van je dat je de kortingskaarten aanbied!

Groetjes MJ

heyhey

ja vind het zonde om ze zo weg te gooien, en die postzegels liggen hier ook maar in de kast weg te rotten hahahaha. ik gebruik echt zeer zelde postzegels. had ze toen gekocht voor de kerstkaarten, maar die heb ik al met al zo gegeven aan de mensen, dus die hoefde ik niet op te sturen.

gezellig, de efteling.

ik kan niet wachten totdat nathalia ouder is ( jaar of 5 a 6) dan gaan we lekker naar disney land parijs.
ben er zelf al 6 keer geweest, en het blijft geweldig.
efteling heb ik zo vaak gezien, das niet normaal meer hahaha. maar daar vind ik nathalia ook nog te jong voor. volgend jaar gaan we waarschijnlijk. dan is nathalia ruim 3 en de baby 1.
vooral het sprookjesbos is voor die leeftijd heel leuk.

als het mee zit, gaan we over 2 weken op vakantie, dan gaan we naar de beekse bergen, safari park.
moet eerlijk zeggen dat ik 7 kleuren in mn broek schijt hahaha.
hou mn ramen heel goed dicht:p
verschrikkelijk,. al die dieren zo dicht bij en zelfs op je auto hahaha.
dan zie ik ze toch liever achter slot en grendel zitten, waar ze me niks kunnen doen.
ach, zal ik ook wel weer over heen komen.

liefs, do

p.s. heb je alle zegels al van de appie?
heb er 3 voor je, maar die zitten al wel op een spaarkaart.

k hoor t wel.

liefs, do

Terug
Bovenaan