kortingsbonnen van atraktieparken

p.s. heb je alle zegels al van de appie?
heb er 3 voor je, maar die zitten al wel op een spaarkaart.

k hoor t wel.

liefs, do

Hey Do,

Ja de efteling vind ikzelf geweldig, maare ook al voor 2 jaar en jonger, wij zijn vorig jaar 2x geweest,,haha
De jongste (toen 16mnd 1e x en 21mnd2e x)vond het echt super, droomvlucht, carnavals festival, anton pieck plein met de draaimolens, dus wil zeker weer dit jaar, heb al genoeg spaarkaarten vol,,haha,,bedankt,, ga wel altijd buiten het seizoen om, anders vind ik het echt zonde, laatste keer hoefden we overal maar 2min of korter te wachten, dan is het echt leuk.

Disneyland, ja daar wil ik over een jaar of 2 ook naartoe, de oudste is daar afgelopen herfst naartoe geweest, ikzelf nog nooit, dus daar ben ik ook erg benieuwd naar..

Veel plezier in de beekse bergen,,haha

Groetjes MJ

hahaha nou bedankt hahaha volgens mij zat je me vierkant uit te lachen achter de computer hahahahahahahaha
ja, ik heb t niet zo op beesten die los lopen :p

disney is echt helemaal geweldig :D
maar je moet t niet in 1 dag willen doen. daar is het veelste veel voor.
wij deden altijd 3 dagen.
2 dagen heb je wel genoeg aan, en de 3e dag atrakties die we nog een keer wilde bezoeken.
en je moet een flinke portomonee meenemen hahaha alles is daar echt stervens duur.

efteling zie ik nu niet zo zitten, dit jaar.
met een pasgeborne baby, en nathalia die nog niet een hele dag kan lopen, maar ook niet in de kinderwagen wilt zitten.

nee, volgend jaar weer een kans hoor hahaha.
en idd, dan gaan we ook niet in de vakantie ofzo.
das t makkelijke als je kids nog niet leerplichtig zijn :)

nou, ik ga eten.

eetsmakelijk en preetig weekend!

liefs, do

hahaha nou bedankt hahaha volgens mij zat je me vierkant uit te lachen achter de computer hahahahahahahaha
ja, ik heb t niet zo op beesten die los lopen :p

disney is echt helemaal geweldig :D
maar je moet t niet in 1 dag willen doen. daar is het veelste veel voor.
wij deden altijd 3 dagen.
2 dagen heb je wel genoeg aan, en de 3e dag atrakties die we nog een keer wilde bezoeken.
en je moet een flinke portomonee meenemen hahaha alles is daar echt stervens duur.

efteling zie ik nu niet zo zitten, dit jaar.
met een pasgeborne baby, en nathalia die nog niet een hele dag kan lopen, maar ook niet in de kinderwagen wilt zitten.

nee, volgend jaar weer een kans hoor hahaha.
en idd, dan gaan we ook niet in de vakantie ofzo.
das t makkelijke als je kids nog niet leerplichtig zijn :)

nou, ik ga eten.

eetsmakelijk en preetig weekend!

liefs, do

Terug
Bovenaan