kots- kots- kotsmisselijk

Hallo,

Ik ben nu zeven weken zwanger en sinds maandag ben ik misselijk. Niet zomaar misselijk....nee, kotsmisselijk. Maandag nog alleen de eerste uurtjes, dinsdag tot de middag en vandaag de gehele dag. Ik ben enerzijds heel blij te voelen dat ik zwanger ben....maar om dit nog 5 weken vol te moeten houden?! Ik kon maar net het toilet bereiken op het werk; alles zat er onder. Ik wil nog niets zeggen op het werk (ik zit ook net voor einde contract) maar dat is wel moeilijk zo. Ik ben de helft van de dag niet productief geweest.

Wie heeft er WERKENDE middeltjes (ik eet al de hele dag vanaf voor het opstaan, kleine beetjes. Dat helpt een heel klein beetje.)
 
he meis ik heb het ook gehad heel de dag misselijk probleemwas bij mij kwam het er niet uit, dus das echt niet fijn heb liever dat het er uitkwam en ff lucht krijgen maar dat was dus niet zo,

werkende middeltjes zijn er niet veel, soms helpt het prik limonade tedrinken zodat je gaat boeren en dus ff lucht krijg en geen druk op je maag meer hebt, meer tips helaas sorry.

ik hoop voor je dat je het nog geheom kan houden voor je werk pfff valt niet mee

s6 ermee

 
pffff. Ik ken het meid. Momenteel 8,5 week zwanger. En de hele dag misselijk en af en toe overgeven.
Dus ik volg de tips. Ik heb ze helaas zelf niet......
Nog niets gevonden wat werkt bij mij.
 
Ik ben al vanaf de 5/6 weken misselijk ben nu 12 weken zwanger en nog steeds misselijk, bij mij start het goed maar vanaf 15.00u smiddags wordt het steeds erger tot zelfs dat ik neit eens eten kan koken, lust bijna niets, ben veel afgevallen en die zetpillen krijg ik buikloop van die de huisarts had voorgeschreven, dus vanmiidag bel ik weer effe naar huisarts.
Maar voor de rest ga ik als ik misselijk ben savonds vroeg slapen, dat helpt bij mij, niet zo heel gezellig, maar goed.

Succes!!!
 
Terug
Bovenaan