kots- kots- kotsmisselijk

Hier dus ook voldoende misselijk maar zonder braken! Zou liever wel overgeven dan ben ik er ff vanaf maar ja.

een vriendin van mij is gynaecologe en heeft me postafene (meclozini hydrochloridum) gegeven. Dit moet je wel innemen voor je gaat slapen want je wordt er enorm slaperig van (vind ik wel een nadeel) maar overdag is het misselijke gevoel zo goed als weg..

Kan je toch normaal functioneren ik neem het wel niet elke dag omdat ik het niet zo voor medicatie heb. Maar als ik het niet pak lig ik als een plantje in de zetel dus jha..

Hopelijk heeft hier iemand iets aan. groetjes
 
hallo heel vervelend ik ben 31 weken zwanger en nog vaak heel misselijk, echt heel vervelend. maar ik neem dan vaak wilhemina pepermunt. van die grote uit zo'n bakje niet uit de rol want die helpen minder goed. misschien heb je hier iets het helpt tevens ook tegen zuurbranden!

ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs
 
Hallo, tja idd super vervelend. Ik ben denk ik tot zo'n 22 weken flink ziek geweest. Echt hele dagen overgeven. Ook van de huisarts zetpillen gehad en uiteindelijk zakjes tegen uitdroging moeten innemen dagelijks. Veel afgevallen maar vooral langdurig in de ziektewet. Ik werkte een half uur rijden van mijn huis en kon geen 10 min van de wc af tijdens sommige dagen. En die dagen waren niet te voorspellen.

Eten voor je opstaat en idd prik drinken (bij mij hielp tonic het beste) zijn dingen die het iets of wat verminderen.
Succes, nu 34 weken zwanger maar nooit echt over gegaan hier.
Al is het bij iedereen anders hoor!!
 
miss niet zo positief maar ik ben 40 wkn +3 dgna misselijk geweest en overgeven met 15wkn al in z huis voor paar dagen..
maaaaaaaaar de huisarts heeft hier ook zetpillen voor... kan je altijd even vragen.. bij mij hielp t niet maar heb er van meerdere mensen wel goeie dingen over gehoord
 
Ik ben nog maar 5 weken zwanger, maar ben vooral als ik net wakker ben erg misselijk. Bij mij helpt het om dan even een tijdje rechtop in bed te blijven zitten en wat te eten en te drinken voor ik opsta... Overdag heb ik er niet zoveel last van dus ik heb verder geen tips voor je, helaas. Sterkte ermee...
 
Terug
Bovenaan