Koud, koud, koud.

<p>We hebben er allemaal mee te maken. Het is buiten erg koud. Binnen heb ik de (vloer)verwarming op 23 graden staan. Ik heb een hemd aan, een dikke trui, 2 vesten, 2 leggings en 2 paar sokken met sloffen. En ik bevries! Net dus even in bad gegaan, met het idee dat ik gewoon koud ben en even moest opwarmen. Ik kom er uit, zelfde kleren aan gedaan. En ik heb het gevoel dat ik bevries. Zo koud! En nee, ik heb geen koorts. Voel me ook niet ziek ofzo. Kan dit met de zwangerschap te maken hebben (ik ben morgen 17 weken) of wat zijn dit voor een kunsten?!</p>

Ik lag afgelopen zomer, tijdens de hittegolf, dagelijks riebelend van de kou onder een dekentje op de bank... naar mijn idee kwam het door de hormonen. Ik heb het nu, 28 wkn zwanger, nog steeds vaker koud dan warm ongeacht hoeveel kleding ik aantrek. 

Zou best aan de zwangerschap kunnen liggen. Al gecheckt of alle ramen, roosters e.d. dicht zitten en of er geen kou onder de deuren langs kan? En alle verwarmingen staan open gedraaid?

Goedendag lieve aanstaande moeders,

Wij, studenten van TMO Fashion & Business School, doen onderzoek naar positiekleding. Hiervoor hebben wij een enquête opgesteld die maximaal 5 minuten in beslag neemt. Deze vragenlijst kunt u vinden in de link hieronder.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScrc79QKEHG9qQ_I7RRH_5u6zRbNMBRd6mTs_2LKqCWDftLuA/viewform?usp=sf_link

(De bovenstaande link kan gekopieerd worden en geplakt in de zoekbalk. Dan zal de enquête automatisch verschijnen.) 

Alvast ontzettend bedankt en geniet van uw zwangerschap!

Groetjes,

Studenten van TMO

Ik had tijdens mijn vorige zwangerschap het enorm warm. Ze zeggen dat je lichaam harder werkt dat je het ook warmer krijgt.
Echter ben ik nu weer zwanger in dezelfde periode en heb ik het juist kouder dan normaal. Hormonen? Ze reageren uit elke x anders..

Brrrrrrr  heel herkenbaar.  Veeeeeeeel vaker koud dan warm. Merk vrij weinig van het feit dat zwangere vrouwen het zo lekker warm hebben.
Ben nu 15+5 en bibber rustig verder!

Hier het tegenovergestelde haha. Mijn man is de koukleum in huis en zet graag de verwarming op 23 graden. Ik zweet me vervolgens een ongeluk ?
(36+2)

Ik heb het ook veel kouder dan bij mijn vorige zwangerschap. Ik ga ‘s avonds warm douchen en met sokken aan naar bed. Dan gaat het goed. O zo gezellig voor mijn vriend, hahaha... ik lig er iedere avond voor 21.00 uur in ;-)

Terug
Bovenaan