Koud, koud, koud.

Hier 40 weken zwanger en heet heet heet!! Zet steeds verwarming lager want heb het constant warm!
elk lichaam werkt anders zo zie je maar weer ?

Ik geef ook de schuld aan de zwangerschap, nu 9+3. Voorheen had ik het nooit koud, ook niet in de winter. Nu lig ik met 23 graden, 6 lagen kleding en een dekentje op de bank te bibberen van de kou. Mijn schatje is zo blij met mij als ik nu tegen hem aan kruip voor nog meer warmte ?

Ik heb het ook echt alleen maar koud, al vanaf het begin. Afgelopen zomer liep ik ook met 30 graden langebroek en vest. Nu kachel op 23 ?...   heb soms wel opvliegers dat ik het in eens warm heb, maar veel vaker koud.   Nu 23+4 weken.

Och, ik ook hoor haha. Ik slaap onder 2 dekbedden en een elektrische deken.. Mijn vriend heeft het altijd warm, maar de verwarming staat op 21,5. Alsnog lig ik te bibberen onder een dekentje op de bank, vreselijk.. 's Morgens lekker lang douchen om warm te worden werkt ook niet, want ben zo weer afgekoeld. 
Vanwege mn bekken moet ik elke dag een stuk wandelen, maar ik denk dat ik van de winter echt dood ga.... Loop nu al met een sjaal, Uggs en handschoenen. 

Rond de 6 weken zwanger. Lig met trui, broek en dubbele dekens in bed snachts !
Vreselijk heb het alleen maar koud !

En ik maar denken dat ik de enige was, ben zo’n kou kleum (of hoe schrijf je dat?) geworden sinds in zwanger ben. Ben nu 14.3 maar heb dit als sinds een week of 6? 

Ik heb het ook zo vreselijk koud, kan ook gewoon niet warm worden. Nu 6 weken zwanger en toen ik vorige week positief testte dacht ik meteen “Ah vandaar zo koud”
ben altijd wel al een koukleum, maar niet zo erg als nu

Terug
Bovenaan