Koud?

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,

Ik vroeg me af hoe jullie kindjes momenteel slapen. Ik bedoel, het wordt 's nachts al best wel koud.
Fabio heeft een rompertje met korte mouwen aan, dan een pyama en daarover de combisleeper zonder binnenzak, maar wel met mouwen.
In zijn nek voelt hij wel warm aan en ook zijn voetjes zijn warm, maar ik blijf maar het idee houden dat het te weinig is. Zeker als ik kijk naar hoe mamma in bed  ligt: tot haar nek toe onder een donzendekbed....

Groetjes van Cissy

En dragen jullie kindjes hun winterjassen al?

hoi,
Het wordt inderdaad steeds kouder en ook ik vraag me wel eens af of Chloë het niet te koud heeft. Nu heeft ze een rompertje met korte mouwen, een pyama en een slaapzak zonder mouwen. En dan heeft ze een seizoenen deken (eentje ervan) op liggen. Voor ik ga slapen moet ik haar wel altijd even toe dekken want dan ligt madam er half onderuit.

en de winterjas is hier al 2 x aangeweest. lekker net zo ingepakt als haar mama.

groetjes pally

Julian draagt snachts een romper met korte mouw, pyama en een (vrij dikke) slaapzak, zonder mouwen. Ik leg dan een dekentje over hem heen (zo'n dunne van de Hema), maar door het draaien (en staan) ligt hij daar vaak niet onder als hij in slaap valt.
Voor ik zelf op bed ga, en als ik snachts naar de wc ga, dan kijk ik altijd even bij hem hoe hij er bij ligt en stop ik hem eventueel weer in.
Hij voelt verder ook niet koud in zijn nek, en sochtends is hij ook lekker warm (maar ja, dan heeft hij zich ook al warm gekletst als ik bij hem kom).

Winterjas is al wel op de fiets aangeweest. Vandaag was het windstil en zijn we wezen wandelen, dan heeft hij een heel dik vest aan.

Groetjes,
Ellen mv Julian

mmm, koud he! ,
Tessa is net zo warmbloedig als papa hoop ik, die heeft het nooit echt koud!

Tessa ligt nu te slapen in een romper met korte mouwen, een pyamatruitje (broekje is uit) en een slaapzak van H&M zonder mouwen. Ze heeft van de week een slaapzak met mouwen aangehad en ze had me toch een party zweetpoten!  Op haar kamertje is het nu ook nog steeds  19 graden dus koud heeft ze het niet.  

Lisenka mv Tessa  

Hiya mommas!

Nah ik moest gister avond de airco weer aan! Belachelijk het is al oktober, maar we hadden het zo heet. Dus Max heeft alleen in een rompertje met korte mouwen geslapen. Maar vandaag heeft dan geloof ik eindelijk de herfst wel toegeslagen, alhoewel het weekend weer prachtig belooft te worden....who knows! (godzijdank zijn we een beetje verwend met een extra lange zomer want winters zijn hier echt bar en boos) Vorige winter had Max een rompertje met korte mouwen aan, daaroverheen een pyama met lange mouwen en voetjes en dan in een dikke slaapzak.

Ajuus, ilja

Kian slaapt zonder romper in een pyama (zo'n boevenpakje) in z'n combi-sleeper. Zonder binnenzak, met de mouwen. Hij voelt nog steeds lekker warm, dus ik denk niet dat ie het koud heeft.
Als je in het nekje voelt en het is warm is het meestal wel goed. Als je twijfelt: Rits vanavond voor je gaat slapen even een stukje van de combi-sleeper open en voel aan z'n voetjes. Als die lekker warm aanvoelen weet je het zeker. Dat is namelijk het beste om aan te meten of ze het warm genoeg hebben.
Liefs Nelleke

lastig he
ben er zelf ook mee aan het stoeien.
vooral omdat het de ene keer wat kouder is als de andere keer.
Mila slaapt in een romper met korte of lange mouwen(ligt aan hoe het oo de akmer aanvoelt),dan een pyamatruitje in een dikke slaapzak met korte mouwen onder een dekentje.
maar ook hier ligt ze er vaak bovenuit.
volgens mij kleed ik haar wel aardig aan..ligt ook een beetje aan of je de verwarming op zijn kamertje aanhebt?
ik draai hem hier dicht als ze naar bed gaat.
groetjes piewie

Milan slaapt sinds vandaag in een romper met korte mouw, dan zijn pyama met broek en de combisleeper met mouwen en zonder winter gedeelte. Ik vind het zelf al zo ontzettend koud dus dacht vandaag nadat ik alleen maar snotneuzen aan het vegen was, dat het nu tijd werd voor de mouwen en de pyamabroek.
Ook sinds vandaag de winterjassen te voorschijn gehaald. Vond het best frisjes als de zon er niet was.

Groetjes Jolanda

Terug
Bovenaan