Koud?

Ivar slaap in een mouwloos rompertje (heb een hekel aan die krengen met korte mouwtjes), een pyamatruitje en nu nog een zomerslaapzak (dus dun, geen mouwen).
Als het kouder is doen ik hem zijn pyamabroek aan.
Geen dekentje, heeft geen enkel nut...

Hij is heerlijk warm als ik hem uit bed haal, dus lijkt me prima. Wij hebben ook geen koud huis hoor, dat moet ik er natuurlijk wel ff bij vertellen.
Over niet al te lange tijd ga ik de dikkere slaapzakken pakken. Als het nog kouder is doe ik hem ook nog sokjes aan in bed en ga ik een slaapzak met mouwen kopen. En als het echt echt koud wordt, ga ik nog eens bedenken of ik weer een deken in bed wil (maar vind het nog een beetje eng met al dat gedraai en gewiebel).

Groetjes Jenneke

oh ja Ivar heeft al een behoorlijke poos een bodywarmer over zijn zomer-spijkerjas aan, en heeft zijn gevoerde winter-spijkerjas ook al regelmatig aan.

Buiten heb ik liever te warm gekleed, in bed juist liever te koud (maar over t algemeen is het precies goed)

Jente ligt ook in een rompertje met dunne pyama in de buitenzak van de combi sleeper, wel met mouwen.

Heb onder aan zijn bed nog wel een dekentje liggen, mocht het toch heek koud worden dan trek ik dat over zijn onder lijf.
Heb al wel eens een paar keer gehad dat het 22 graden op zijn kamer was toen hij naar bed ging en toen wij naar bed gingen was het 19 graden, volgende ochtend 17 graden.
Vind dat best een groot verschil en ik kan me voorstellen dat hij het dan koud krijgt. Dus hier lekker makkelijk, als hij wakker wordt even een dekentje over hem heen.

Groetjes Fennie en Jente

Dean slaapt met een rompertje (met of zonder mouw), een pyjamashirt + broek, een winterslaapzak zonder mouwen (hij duimt namelijk en dat gaat niet als er mouwen aan de slaapzak zitten) en onder een dekentje+ lakentje. Temperatuur is goed. Heb gisteren een grotere deken (100x150cm i.p.v. 60x120cm) gekocht.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan