Koude rillingen of stuiptrekkingen??

Ey kat

bedankt voor je verhalen en adviezen. Mijn zoontje loopt wel naast de tafel en stoelen enz maar aan de hand nog niet echt dan gaat ie zitten, omdat ie een paar keer is gevallen, durft ie volgens mij niet zo goed.Maar hij kan het wel en hij is 15maanden dus dat vind ik niet laat de een loopt nou eenmaal later dan de ander. Soms willen ze ook gewoon niet. Maar ik hou het wel in de gaten hoor! Als het nog erger word of het duurt me te lang ga ik gewoon weer naar de dokter. Ik had aan me moeder gevraagd (die was bij de bevalling) of de dokters het erook hebben gehad over zuurstof te kort tijdens de weeen, maar daar wist me moeder helaas niks meer van. En ik heb al helemaal niks meegekregen van de bevalling want ik was al 18uur bezig toen ik naar het ziekenhuis moest en ze het eruit wouden halen. Ik heb hem toch op eigen krachten eruit gekregen maar misschien heeft ie daardoor toch zuurstof tekort gehad met de weeen. Ik moet me man aze maar eens vragen. Als het blijkt dat het zo is dan krijgen ze het wel van mij te horen want het is ons nooit verteld!! Hij doet het vrij vaak achterelkaar aan en dan trekt ie ook zo'n gekke bekjes, maar hij kan het ook periode niet doen. Maar zowiezo wel elke dag gebeurd het. We houden het wel in de gaten bedankt iniedergeval voor je verhaal!!!!

p.s ik ben ook bezig met de 2e!! Ik ben nu 5dagen overtijd maar negatieve test en de dokter wil niet een test doen die zei kom over 3 weken maar trug zo domme dokter heb ik!!

Succes en gefeli met je zwangerschap!!!
 
Hoi,

Ik vind jouw zoontje ook niet laat met lopen. Ieder kind ontwikkeld zich op zijn/haar eigen tempo. Maar op het CB hier hadden ze het al over fysiotherapie! Dat vond ik absoluut niet nodig. Onze zoon liep ook al langs tafels e.d. Dat loslopen wilde alleen niet zo vlot. Maar zowel ik als mijn man waren daar (volgens de oma's) ook niet echt vlot mee.

Mijn bevalling is ingeleid na 24 uur gebroken vliezen en geen weeen. Ik ben om 8.30 uur ingeleid, en om 23.47 uur pas bevallen. Wel werd de toestand van onze zoon goed in de gaten gehouden via een sonde op zijn hoofdje. Hij is uiteindelijk met behulp van de zuignap geboren. (vandaar dat ze eerst ook dachten aan schade aan de hersenen)
Hij was gelijk levendig, en heeft er verder geen schade van ondervonden. Hij is 16 dagen te vroeg geboren. Maar ook dat is niet van invloed.

Bij onze zoon is het ook zo dat we een tijd niks zien, maar dan kan het ook ineens een paar keer op een dag of een paar dagen achter elkaar gebeuren.

Die huisarts van jullie is echt vreemd! Hoeveel moeite is het nou om even een testje te doen? Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten of je zwanger bent. Ik zou nog een paar dagen wachten en dan weer opnieuw testen. Je weet maar nooit. Ik zal voor je duimen! Wij zijn gelukkig alweer aan het aftellen. Nog 14-16 weken, en dan kunnen we eindelijk ons tweede kindje bewonderen! (of deze moet ook te vroeg komen)

Groetjes, Kat

 
Mijn zoontje heeft nu ook last van blauwpaarse wangen. En ik weet niet of dat door de stuipen komt of door dat hij net uit zijn bed is. Want dan heeft hij ook last van koude paarse handjes. Heeft jullie zoon last van paarsblauwe wangetjes??
 
Hoi,

Nee, koude/blauwe wangetjes en handjes herken ik niet. Wel blauwe lipjes. Die heeft ie tijdens een aanval wel eens. Zeker tijdens zijn grote aanval. Blauwe lippen kan op (tijdelijk) zuurstof tekort wijzen. Van blauwe wangetjes en handjes weet ik dat niet.
Meid, blijf aan de bel trekken!

Groetjes, Kat
 
Terug
Bovenaan