Kraam pakket binnen...ow my god!

Het komt nu allemaal zo dichterbij! Van de week kraampakket binnen gehad& as vrijdag komt er iemand v kraamhulp kennis mk.

&14 mrt is m'n laatste werkdag! Dus bijna aftellen!

Hoe beleven jullie het?
Nu ik er al een heb rondlopen vliegt de tijd! Niet normaal!

xx

Het vliegt voorbij zonder dat ik nou werkelijk tijd heb om zwanger te zijn. Ik regel op tijd wat er geregeld moet worden eerder plichtshalve dan dat ik er nou helemaal naar toe leef.

27 februari begint mijn verlof dan komt de rest wel (t is gewoon teveel met 2 kleintjes)

Herkenbaar! Ik heb er 1 rondlopen. In de avond probeer ik zoveel mogelijk v m'n buik te genieten. Tijd gaat zo vlug. Alweer 28wk zwanger! Met 2 kids gaat de tijd nog sneller!

Hier gister ook het kraampakket binnen gekregen en ook de kinderwagen! De tijd gaat idd echt snel. Ik hoef nog maar 6 weekjes te werken :) kan het me nog niet zo goed voorstellen hoe het zo meteen zal zijn als we papa en mama zijn en de kleine er dus is.. ik kan niet wachten!

Wat gaat het snel he! Gisteren eindelijk een foto van mijn buik gemaakt door vriend! ( heel gewoon hoor, even vastleggen). Deden we vorige keer vanaf 12 weken iedere week een keer, nu 'kwam het er maar niet van' ( ik riep al dat we er niet mee moesten wachten tot aan de bevalling, zag het al voor me: STOP, we hebben nog geen foto!
Morgen alweer 30 weken, nog 4 weken werken! Over 1 week start mijn invalster zelfs al voor 2 dagen per week, kan ik haar mooi nog 3 weken inwerken, luxe! Gaat echt razendsnel ( wel fijn hoor, want werken en gezin, het wordt wel steeds zwaarder om vol te houden)

Hier ook het kraamverband ect gekregen van cz. My god er staat me wat te wachtte volgens mij. Ben benieuwd hoe het is om niet meer met zn tweetjes te zijn. Hopelijk gaan we t goed doen. Wat gingen die 29 al snel. Nu nog even en dan staat ons aprilclubje bovenin de lijst. Toi toi all

Hier ook het Kraampakket binnen gekregen, Als ik die maandverband en kraamverband zo zie moet het toch echt een behoorlijk bloederig trafreel worden.;-)
Trouwens voor de baby zit er ook schampoo en zo in super leuk en kleine halve sokjes. zonder tenen en hak...Waar voor die dienen een raadsel?
Voor de rest ga ik mij echt geen zorgen lopen maken hoor.

Mijn man was helemaal gelukkig toen er weer een kraamdoos bezorgd werd... Toen hij het open maakte, was hij toch wel teleurgesteld. Inderdaad kraamverband, gaasjes, enz!
Ik moet nog 6,5 week werken.. Het gaat zo snel allemaal.
Wij zitten nu nog midden in een verbouwing. Keuken eruit, muurtje tussen woonkamer en keuken eruit. Overal op de benedenverdieping vloerverwarming en nieuwe tegels!

Terug
Bovenaan