Kraam pakket binnen...ow my god!

@binbar: volgens mij kun je die halve sokjes gebruiken om de echte sokjes op zijn plaats te houden. Op gegeven moment gaat de baby zijn eigen voetjes ontdekken en is uittrekken van sokken een leuk spelletje. Met die halve sokjes lukt dat niet. Tenminste.... Dat denk ik dat het is. Raar om bij een kraampakket te doen, volgens mij doen ze dat echt pas vanaf een maand of 3!

idd raar om dat bij een kraampakket te doen zeg!

haahaha moest wel lachen hoor. ik dacht precies het zelfde toen ik mn eerste kraampakket kocht! (ik kreeg hem niet vergoed toen)

ik kan 1 ding verklappen: ik heb bij alle2 mn meiden nog een aantal pakken kraamverband bij moeten kopen want had er echt niet genoeg aan, wat in het pakket zat!

tis gewoon een ongesteldheid, alleen dan heftiger en langer (gemiddeld staat er geloof ik 6 weken voor maar ik was met 3 weken helemaal schoon.maar wel 3 weken echt elk half uur/max uur verschonen want anders lekte ik heel erg door)

ach joh, daarin tegen zijn we nu 9 maanden niet ongesteld geweest dus halen we het na de bevalling weer in hahaha

liefs, do

Dank jullie wel, nu snap ik waar voor die sokjes dienen.
Voor de rest plak ik de doos maar weer dicht. Vandaag is er bestoten dat we nog even een nieuwe badkamer laten plaatsen. Waar ik heel blij mee ben. Dus mijn missie om eind feb helemaal klaar te zijn gaan we nog steeds redden. hihi

Terug
Bovenaan