Kraambed slaapt niet lekker

ohhhh ja verschrikkelijk! En dat had ik tijdens de hittegolf vorig jaar zomer.. heb ook zo'n matrasbeschermer gekocht en dat verschrikkelijke plastic de deur uit gedaan. 
Verder had ik zoiets om in het ergste geval een nieuwe topper te kopen.. Maar mijn vliezen zijn uiteindelijk door de verloskundige gebroken na 20 uur weeen dus achteraf was het helemaal niet nodig :)
Succes met de laatste loodjes!
 
Idd wat iedereen zegt. Werd ook tijdens de intake met de kraamzorg gezegd. Haal er 1 bij de Ikea. Dit kraakt en is vreselijk. 
 
Ik heb een waterdichte molton bij Ikea gekocht. Zag het ook niet zitten om op een stuk plastic te liggen. Ik geloof dat ik deze rond 37 weken erom gedaan heb en na de kraamweek hebben we deze eraf gelaten.
 
Bedankt voor alle reacties! Dat plastic ding gaat er inderdaad uit haha. Voorlopig handdoeken neerleggen en misschien nog zo'n IKEA waterdichte molton aanschaffen.
 
Volgens mij ben ik de enige die dat plastic ding wel prima vond, haha. Het kraakte wel wat, maar kon er prima mee slapen. Uiteindelijk had ik hem wel nodig, want ik hoorde bij die 10% bij wie de bevalling ineens begon met het breken van de vliezen midden in de nacht. En ja, het was een behoorlijke vloedgolf, dus ik was blij met het zeiltje! ?
 
Ik heb ook een waterdichte matrasbeschermer gebruikt, was toen ook gewoon hij de action te koop voor een habbekrats! Zaten ook elastieken op de hoeken, zodat je hem gewoon "vast" kunt maken aan je matras. 
Ik heb hem uiteindelijk ook niet nodig gehad, mijn vliezen braken pas toen mijn zoontje eruit kwam
 
Terug
Bovenaan