kraambedankje

Was benieuwd of jullie ook kraambedankjes geven. Wij wel, bij de eerste hadden we kleine zeepketting met bedeltje in een organza zakje met zijn naam. Nu heeft mij zus bloempjes gehaakt met lintje eraan. Die heb ik in een plastic folie zakje gedaan. Lintje met naam van de kleine erop vastgestikt met een knoop uit het knopenpotje van mijn overleden oma. Weet van de vorige keer dat mensen de bedankjes erg leuk vonden.

Zo crea bea zeg!!

Wij doen dat niet hoor. Mij te veel moeite haha.

Wat ik trouwens wel heel leuk vond: vrienden van ons hadden tijdens de kraamperiode van iedereen die langs kwam foto's gemaakt met de baby op schoot.
Deze foto's hebben ze vervolgens weer gebruikt om de uitnodiging voor de 1ste verjaardag van hun kindje.

Vond ik wel heel leuk en orgineel.
En ook veel werk hahah.

Ben ook geen crea bea en mij ook teveel werk haha.
Dochter heeft wel op de crèche spekjes met muisjes getrakteerd en daar zijn nog genoeg van over dus die krijgen de kindertjes die op bezoek komen!

Leuk idee die foto's in de kraamweek!

En die spekjes gaan er altijd in. Vorrige keer hadden we een pot met wit en blauwe permunthartjes staan. Iedereen die er langs liep bleef eten :)

Bij de eerste wel gedaan maar nu niet veel zin in, erg he ;-) Zet wel chocolaatjes weg en ze krijgen natuurlijk een leuk versierd cupcakeje bij de koffie maar geef dit keer geen bedankje mee naar huis.. Jij bent goed bezig zeg, zit behoorlijk wat werk in lijkt me, mits er niet veel visite komt natuurlijk ;-)

Haha de bloemen heeft mijn zus gemaakt dus daar heb ik geen werk aan gehad..ze is wel gestopt wad teveel werk haha. Ze waren in een paar uurtjes ingepakt :) vind het wel leuk om te doen.

Leuk die cupcakes, ik kan niet zo goed bakken haha bij mij krijgen ze gewoon beschuit.

Terug
Bovenaan