kraambedankje

Ik wil een cake versieren minder gedoe als cupcakjes maken ;) we hadden beiden geen zin in beschuit met muisjes haha. Misschien maak ik die cake vooraf en vries deze in dan heb je ook weer minder stres.

Hier ook gewoon beschuit met muisjes of een versierd kraamkoekje. Plus dan de traktatie voor het KDV van mijn zoon. Wel leuk hoor, maar hier in mijn omgeving niet iets wat veel gedaan wordt.

Ja op schoo, gaan we ook trekteren natuurlijk! Ik heb 3 schoolgangers met elk 30 kinderen in de klas. Dus ik moet 90 traktaties maken.... ai als ik er nu aan denk. Misschien een leuk klusje voor de kraamverzorgster ;-)

Kreeg van een collega nog deze tip:

Geboortekoekjes.nl

Zijn per stuk verpakt en kan je ook in grote hoeveheden bestellen. Geloof 150 voor 14.50 euro.

Deze ga ik bestellen. Kunnen mijn kinderen mooi uitdelen op school. Want ik ga echt geen 50 beschuiten smeren.

Wat er over blijft kan voor visite en mijn mans werk gebruikt worden.

Hey mamma3007, ik heb direct even gekeken. Inderdaad goed idee! 120 stuks voor nog geen twee tientjes! Jammer dat er geen kaartje bij komt, maar beter als 90 beschuiten smeren haha!

Hoi,

Ik ben Belgische en Rooms-Katholiek dus zoiezo opgevoed met deze kraamtraditie. Wij hebben leuke flesjes (roze of blauw dat verklap ik nog niet) met wit-roze of wit-blauw gekleurde manna in, lintje erom met een kaartje met de naam en geboortedatum :).

Terug
Bovenaan