Kraambezoek met koortslip: hoe reageer je?

Heel simpel, niet welkom. 
Ik had bij mijn tweede mogelijk zelf een koortslip na 2 weken. Vreselijk vond ik dat. Heb heel wat afgehuild omdat ik haar grootste risico was. Mondkapje tijdens het voeden, zalf en van die plakkers erop. Gelukkig ging het goed. Koortslip heeft niet doorgezet of het was toch iets anders.
 
Nou nou vind dat wel een zeer naieve ‘vriendin’ dan?! Als het echt een koortslip was dan is een mogelijkheid ol hersenvlies ontsteking en daardoor dus de DOOD voor jou baby! Bahbah wat een reactie dan. Hier hebben we op de voordeur een “ regelement” geplakt en daar moest iedereen zich aan houden, klaar! 
Verder proficiat, en heel veel geluk met jullie kleintje ❤️ laat die persoon dit maar lezen zodat ze weet dat ze beter moet nadenken. Xx
 
Heel goed dat je haar niet in de buurt hebt laten komen van je baby!
Erg simpel dat iemand zelf niet kan bedenken dat thuis blijven beter is. Bij mij stond ook iemand aan de deur met een koortslip en die heb ik niet binnen gelaten. Ik neem geen enkel risico en als ze dat niet begrijpen jammer dan.
 
Ik vroeg net aan mijn man wat zou jij doen als dit het geval was. Hij zei voor der in en gelijk achter er weer uit. Of helemaal niet binnen laten ?. 
Hoe haalt iemand het in z'n hoofd om met een koortslip op kraambezoek te komen.
 
Terug
Bovenaan