Kraamcadeau voor nieuwe mama!

Hi allemaal!

Mijn schoonzus staat op het punt te bevallen van hun eerste kindje. Na lang proberen was het eindelijk raak! Helaas heeft ze niet echt kunnen genieten van de zwangerschap door veel ongemakken en o.a. zwangerschap diabetes. Ze zal waarschijnlijk op korte termijn worden ingeleid omdat de baby te groot/zwaar aan het worden is.

Mijn vraag:
Ik wil haar heel graag verwennen na de geboorte! Natuurlijk krijgt de kleine man heel veel cadeautjes maar ik wil mama ook niet vergeten!
Wat zijn leuke cadeaus om aan mama te geven na de bevalling? Alle tips en ideeën zijn welkom!!

Bioscoopbon/dinerbon en aanbieden op te passen, haar favoriete parfum, een middag winkelen als zij er aan toe is, biefstuk/sushi iets anders dat ze gemist heeft om te kunnen eten. Een draagconsult zodat ze haar kleintje kan leren dragen zonder klachten, voor hen koken, hun huis schoonmaken in de weken na de kraamhulp.... Mooie fotoshoot voor hun gezin en een foto op canvas of in een mooie lijst daarna. 
Iets dat zij echt heel graag doet, leest of ervaart regelen. 

Bioscoopbon/dinerbon en aanbieden op te passen, haar favoriete parfum, een middag winkelen als zij er aan toe is, biefstuk/sushi iets anders dat ze gemist heeft om te kunnen eten. Een draagconsult zodat ze haar kleintje kan leren dragen zonder klachten, voor hen koken, hun huis schoonmaken in de weken na de kraamhulp.... Mooie fotoshoot voor hun gezin en een foto op canvas of in een mooie lijst daarna. 
Iets dat zij echt heel graag doet, leest of ervaart regelen. 

Op www.hipenmamabox.nl kun je hele leuke verrassing boxen bestellen en je hebt er nu ook 1 speciaal voor mama's. Ik heb dr2x eentje besteld, echt te leuk.
De

Ik heb dr ooit 1 voor mn man besteld. Daar zat een stropdas in, en tegoedbon voor kleren en een paperbag en mooie toilettas en stukje zeep. Die voor mn dichter zat ook vol leuke spullen. Maar wat er in die voor moeders zit weet ik niet. Maar die ik had waren echt de moeite waard en ook nog is leuk ingepakt. 

Een gezellige hightea een paar weken na de geboorte. Dat is niet meteen een hele avond weg zijn en je baby dan moeten achterlaten. Het is makkelijk te plannen rondom voeding en ze heeft iets om naar uit te kijken.

Ikzelf had helemaal/totaal niet te wachten om zelf de deur uit te gaan en me kleintje achter te laten. Ze is nu 15 weken en ben pas uit eten gegaan met 11 weken. 
Zelf was ik op dat moment veel blijer met iets voor de kleine als iets voor mezelf, maar een foto shoot is ook super voor de herinneringen aan later.
ook was ik blij dat er iemand was die na de kraamperiode even mijn was deed of wat boodschapjes deed. De bevalling was een drama dus 3 weken zelf niets kunnen doen.
Succes :)

Terug
Bovenaan