Kraamcadeau voor nieuwe mama!

Wij hebben een hele mooie kraammand gekregen van mijn ouders: een mand met cadeautjes voor de eerste 10 dagen na de bevalling. Waren cadeautjes voor de kleine, cadeautjes voor mijn man en cadeautjes voor mij. Heel leuk en hele handige cadeaus; hier kan je in stoppen naar wat nog nodig is en wat jij te besteden hebt! 
Mijn broer en schoonzus zijn toen ik eenmaal thuis was en weer wat fitter was een avondje gekomen en hebben toen heel veel heerlijke sushi besteld... Was voor mij echt een feestmaal, dus een zeer welkom cadeau :) 

Kijk eens op proudmama.nl voor mooie betaalbare armbandjes va 8,95 
ik verkoop ze in mijn babywinkel maar die zit in beverwijk en ik weet niet waar jij vandaan komt

Wat wellicht ook leuk is, en een soort mamasieraad. Dus met namen van de kinderen erin gegraveerd. Ik heb dit laatst besteld voor mijn vriendin bij www.kayasieraden.nl. Een schot in de roos als kraamcadeau!

Wat nu ook helemaal in is zijn Nordic producten. Zoals een handgemaakte/samengestelde speenkoord of bijtring waar je bijvoorbeeld ook de naam van de baby op kan laten zetten. Zeer praktisch en origineel. Voor een vriendin van mij heb ik laatst bij Fliebr een leuk setje gekocht. De kralen zijn gemaakt van siliconen en zijn BPA vrij, ook niet erg onbelangrijk. Dus veilig voor de baby. Origineel, goedkoop en van goede kwaliteit!

www.fliebr.nl

Ik heb laatst een hele mooie cadeaubox bij http://www.babymusthavebox.nl besteld, was de moeder heel erg blij mee, zaten hele leuke babyspulletjes in, en was echt heel mooi verpakt! Zelf had ik er nog een bioscoopbon en een tegoedbon in gedaan voor een avondje oppassen! Viel ook erg in de smaak!

Wat maaltijden vers gemaakt en ingevroren zodat ze even niet over avond eten hoeft na te denken! Schot in de roos en geloof me ze zal je dankbaar zijn! 
Meen sieraad is ook iets moois om te geven van het merk vedder vedder maken ze super gave sieraden met bijvoorbeeld naam van kindje of vinger afdruk of initialen. Heel leuk om eens naar te kijken. Een dinnerbon is ook altijd fijn! Dan kan ze zelf op het moment wanneer zij er aan toe is lekker uit eten. 
Een high tea samen met haar is ook leuk maar hang er nog geen datum aan. Dat voelt het als een verplichting dat ze haar kindje alleen moet laten en die stap moet ze zelf maken. Vraag haar dan zelf een datum te prikken bijvoorbeeld. 
Verder is lekker eten, een fijne douchegel of geurtje ook altijd fijn. Of een lekkere massage bijvoorbeeld aan huis! 
Succes

Terug
Bovenaan