Kraamfeest envelopje

Hoi allemaal. Wij geven een paar weken na de geboorte een kraamfeest. De uitnodigingen hiervoor stoppen wij bij het geboortekaartje. Nou vindt mijn man dat we op de uitnodigingen wel een cadeautip kunnen zetten, zo van 'cadeau tip' en dan een envelopje erachter. Hij vindt dat je anders allemaal goedbedoelde cadeaus krijgt, waar je helemaal niets aan hebt, bijvoorbeeld knuffels. Het is namelijk ons tweede kindje en voor de rest hebben we eigenlijk alles al en in knuffels komen we echt om. Daar heeft hij wel gelijk in vind ik. Alleen zelf heb ik er een beetje moeite mee om dit op een uitnodiging te zetten. Voor mijn gevoel vraag je zelf niet om een cadeau. Wat vinden jullie hiervan? Ik wil de uitnodigingen zo snel mogelijk in orde maken, maar kom er niet uit!!!!
Bedankt alvast voor het mee denken!!

ja op de uitnodiging vind ik dat wel kunnen eigenlijk!
Laatst hadden ze op het zwanger forum ook een kleine tekst geschreven daarvoor; wil je nog iets kopen voor mij, dan maak je me met cadeaubonnen of een envlopje heel blij, nou ja iets in die trant dan,,whaha
Groetjes MJ

Ben het met boven staande eens! Zo'n zinnetje is ook leuk.

Anders krijg je idd allemaal vage dingen. Ik zit ook niet te wachten op knuffels. Ik heb er een paar en vind dat eigenlijk wel genoeg.
Kleertjes vind ik soms ook erg lastig!
Als mensen vragen wat wel willen hebben of nodig hebben vragen we ook geld of bonnen.
Op een uitnodiging voor een feest vind ikhet helemaal wel kunnen om het erbij te zetten !

Succes ermee!

Hoi hoi!

Moet kunnen hoor, en je hebt gelijk. Ook bij ons is het de tweede alleen krijgen wij deze keer een jongen. Dus kleding'en 'jongensspeelgoed' is hier erg welkom! En ja knuffels...... ik heb net een hele vuilniszak bij het leger des heils gedoneerd. Dus als we erbij krijgen maakt het niet zoveel meer uit. Deze zijn dan echt voor hem. Mijn dochter (7 jaar inmiddels) heeft echt nog een gigantische collectie over op haar kamer dus die heeft de rest niet eens gemist!
Dus gewoon doen zo'n envelopje!

Greetz Esz (april mama)

Vind het op een uitnodiging ook goed kunnen hor, op een trouwkaart zet je er toch ook bijv een envelopje op? Dus waarom zou je het op een uitnodiging voor een kraamfeest niet doen.

Liefs Marina

Terug
Bovenaan