Kraamfeest envelopje

nu zou ik niet zwanger willen zijn in Amerika, maar zoals ze babyshowers daar regelen: mijn schoonzusje heeft het goed getroffen wat dat betreft. Net als met trouwen stel je gewoon een 'uitzetlijst' samen van alle dingen die je nog wilt hebben. de gasten gaan gewoon naar de prenatal (of welke winkel dan ook) en kiezen iets uit van je lijst. handig toch ;) ?? xx

op zo'n uitnodiging vind ik het wel kunnen..
wat je ook kunt doen (als je nog wel wat wensen hebt) een online lijstje maken en op de uitnodiging de link en evt. het wachtwoord zetten..kunnen mensen aanstrepen wat ze willen kopen. Kun je ook cadeaubon opzetten!

Ik vind het inderdaad op een uitnodeging voor een kraamfeest zeker kunnen! Laatst werd er gevraagt of je het op het geboortekaartje kunt zetten en dat vind ik een ander verhaal.

Groetjes Anne

Zou het gewoon doen hoor; mensen willen je toch meestal wel iets geven. En zo niet, dan zullen ze gerust over dit onopvallende detail op je uitnodiging (of kaart) heenkijken!
Niemand denkt daar iets raars van; zou je er zelf van opkijken als iemand het zo deed?
Groetjes Ilse

Wij doen ook een kraam feest...
Deze tekst hebben wij op onze uitnodiging:

Kleertjes en beertjes heb ik al veel gekregen.
Daar zit ik dus niet meer om verlegen.
Met een bezoekje op mijn feest zijn wij al zeer vereerd.
Als je met niks komt is dat dus ook niet verkeerd.
Mocht je mij toch iets willen schenken,
kun je aan een envelopje of een cadeaubon denken.

Misschien heb je dr wat aan... Ik vind het zo erg subtiel.

Succes.

Heel erg bedankt voor jullie reacties. Misschien is het dan toch niet zo raar om het erop te zetten en het scheelt een hoop cadeautjes waar je uiteindelijk niets mee doet. De gedichtjes vind ik ook erg leuk. Groetjes, Assepoester

Terug
Bovenaan