Kraamhotel

Hoi meiden! Ik las net op 't "zwanger zijn" forum de discussie over thuis-/ziekenhuis bevalling. Ik heb echt helemaal niemand gelezen over bevallen in een Kraamhotel. Hier ga ik dus weer voor kiezen.
Mijn eerste bevalling begon thuis en eindigde uiteindelijk met spoed ( 20 minuten met persween met de ambulance) in het ziekenhuis. De tweede bevalling durfde ik dat niet meer aan en koos ik voor het Kraamhotel Meiboom. Dit ligt aan het ziekenhuis in Tilburg vast. Ik mocht er op mijn gemak heen toen ik 3 cm ontsluiting had. Helaas ging de hartslag weer erg slecht tijdens het persen en lag ik binnen 5 min ( binnendoor) op de verloskamers vh ziekenhuis. Mijn eigen verloskundige bleef vanaf de 6 cm ontsluiting bij mij in het Kraamhotel. Toen Danique geboren was mochten mijn man en ik een nachtje blijven slapen in het Kraamhotel om het vervolg Vd kraamweek thuis door te brengen. ( helaas moest ik in het zkh blijven ivm met blaasproblemen, maar we kregen een apparte kamer en manlief mocht lekker bij ons blijven slapen omdat we dat anders in het Kraamhotel ook zouden doen). Als er een Kraamhotel bij je in de buurt zit, zeker een overweging waard!

hey

dan komen we uit dezelfde omgeving :) wij zitter er ook over te denken om naar het kraamhotel de meiboom (tilburg) te gaan ;) Heb er al het een en ander over gelezen, en het klinkt goed!

Liefs,

Wat grappig! Liggen we straks samen daar te bevallen!! Ik woon in Waalwijk... Ben benieuwd waar jij vandaan komt! Haha, zodra het kan wel ff bekend maken hè!! Wij hebben t deze week aan iedereen verteld. Maar de Meiboom is echt super! Heel gezellig ingericht, lekker bed, badkamer met bad en douche. Er zijn infodagen. Let wel op, want je moet je op tijd opgeven. Vol is vol hanteren ze!! ( ong 12 weken zwangerschap). Leuk zeg, dat je ergens bij mij in de buurt woont!

wanneer ben jij uitgerekend? (ik ben op dit tijdstip te lui om het lijstje te zoeken haha) maar ik kom uit Loon op Zand :) dus we wonen vlak bij elkaar! Leuk zeg :)

Liefs,

Vrijdag weet ik de precieze uitgerekende datum, maar het ligt rond 22 juli. Loon op zand is idd naast de deur! Misschien kunnen we samen een zwangerschapscursus gaan doen ofzo... Ik zat aan yoga te denken...

oooo dan ben ik benieuwd! die van mij rond 28 juli! wat een toeval zeg! maarre ik weet niet of ik een cursus ga volgen, ik denk niet dat het echt iets voor mij is...

Hey meiden

Helaas zitten jullie niet in mijn woonplaats :(
Ik zou heel graag in het ziekenhuis in Haarlem willen bevallen. Ze hebben daar ook een papa en mama kamer zodat je partner bij je kan blijven slapen. En de kamer is als een huiskamer ingericht met alles er op en erbij.
Nu wonen wij in Beverwijk daar zit het wel bekende brandwonden ziekenhuis maar daar wil ik echt niet bevallen.
Ik heb dus nog geen VK omdat ik denk dat ik die maar in Haarlem moet gaan zoeken om er zo voor te zorgen dat ik ook daar mag bevallen.
Ik vond het nog te vroeg om dit uit te zoeken dus hoop ik bij de termijn ego meer info te krijgen.
maar ben je vrij dan om te kiezen?
Wanneer regel je dit?

Terug
Bovenaan