Kraamhotel

wat ik bij mijn verzekering (izz) heb begrepen, is dat ze 8 uur per dag kraamzorg rekenen, dus die krijg je dan thuis niet. Ik had eigenlijk verwacht dat ze meer uren zouden rekenen, omdat de zorg daar toch 24/7 is. maar dat is niet het geval :)

De verzekering vergoed het Kraamhotel gewoon. Ik zit bij VGZ en heb het gezinspakket en kraamzorg (thuis of hotel) wordt volledig vergoed. Je kan dit regelen zodra je 22 weken zwanger bent, maar wel weer voor de 16 weken. @lovertjuh, ik vind zo'n cursus eigenlijk ook helemaal niks, heb t bij Danique ook niet gedaan en bij Bowen de gym, vond ik echt lachwekkend gewoon. Grote kans dat ik ook niks ga doen... Mischien lekker zwemmen ofzo, maar dan wel pas in t voorjaar en niet in deze kou erdoorheen hoeven!

@ mamabo, volgens mij lijken we zelfs op elkaar haha ik zie het ook echt gebeuren dat ik bij gym in een deuk lig van het lachen ;) en ik heb er ook aan gedacht om lekker te gaan zwemmen! wil jij dan echt zwangerschapszwemmen gaan doen? of gewoon zwemmen?

@Lovertjuh, hahaha, dat minizwembadje ja... Wel lekker warm water, wordt je niet zo snel moe, kun je sneller aan de kant hangen, whahaha!

Jij nog een tip? (zwembad met warm!! water??)

Terug
Bovenaan